ik checkte mijn reisoverzicht vandaag. Ik heb op 15 en 20 oktober gereisd. Het overzicht van de laatste 7 dagen (15-22 oktober) gaf "Er zijn geen resultaten voor de geselecteerde periode of kaart”. Het overzicht ‘Deze maand’ toonde deze reizen wel (dus ze zijn geregistreerd). Lijkt me een bug in het weergave-algoritme.
Bladzijde 1 / 1
Wat gek dat hierin verschil zit. Dat lijkt me inderdaad niet helemaal de bedoeling. Misschien lost het probleem zich op als je jouw OV-chipkaart opnieuw koppelt aan je Mijn NS-account.
Opnieuw koppelen is teveel moeite in dit geval: in 99% van de gevallen is CTRL+F5 indrukken om de pagina te verversen al voldoende.
Helpt bij mij ook altijd als ik reizen op de hoofdpagina niet zie maar in de reishistorie wel of omgekeerd.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.