Ik heb 2 kaarten met 40% korting gekocht torn ik mij realiseerde dat het geen daluur was .ik heb direct 2 juiste andere kaarten gekocht.
Dus in totaal 4 kaarten. Ik zou met mijn aankoopbewijs het geld terug willen ontvangen
Ik heb 2 kaarten met 40% korting gekocht torn ik mij realiseerde dat het geen daluur was .ik heb direct 2 juiste andere kaarten gekocht.
Dus in totaal 4 kaarten. Ik zou met mijn aankoopbewijs het geld terug willen ontvangen
Wanneer je de 2 dalurenkaarten niet gedownload hebt, dan kun je telefonisch, of via chat, X of Facebook contact opnemen met NS klantenservice. Heb je ze wel gedownload dan is het hopen dat men coulant is omdat je ook andere tickets hebt voor dezelfde reis/dag. Volgens de voorwaarden kunnen e-tickets na betaling niet meer gewijzigd worden en wordt er geen geld terug gegeven.
Tickets met 40% zijn samenreiskaartjes, die alleen geldig zijn als je samenreist met iemand met een abonnement.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.