kapotte liften

  • 7 August 2022
  • 7 reacties
  • 204 Bekeken

Hoewel ik alleen maar complimenten heb voor de NS reisassistentie heb ik toch een probleem wat wel gerelateerd is aan het reizen met de trein.

al diverse keren als ik een treinreis maakte met mijn scootmobiel waren er op stations liften kapot. Daar kan NS niets aan doen en ze hebben het telkens op proberen te lossen door uiteindelijk een Valys taxi te bestellen.

Ik heb ook valys en heb extra kilometers aangevraagd, maar Valys ontkent dat kapotte liften regelmatig voorkomen.

Mijn vraag is wie heeft er terwijl je moest reizen met assistentie ook “last” gehad van kapotte liften?en hoe heeft NS dit voor je opgelost?

 


7 reacties

Reputatie 3

De lift in Middelburg, achterzijde station, is ook al weken kapot. Reizigers met een beperking moeten ca. 500 meter omlopen om het station via een hellingbaan te kunnen bereiken. Kom je met de bus naar Middelburg, dan kun je terugsteken naar Vlissingen, vanaf het andere perron in Middelburg en in Vlissingen overstappen op de trein in de goede richting. Dit kost 30 minuten extra reistijd.

Kapotte liften zijn er toch te vaak, door problemen om aan onderdelen te komen, zijn ze onnodig lang stuk. Intern wil men ons ook inlichten waar de problemen zijn, dus het is wel degelijk bekend.

Even dit in leven houden, ik werk maandag-vrijdag in Middelburg en ik zie dus vaak genoeg wat zo'n lift mensen aan doet. Het aantal mensen in rolstoelen, menser met een beweging beperking, mensen met fietsen of zware koffers, die staan allemaal voor een lift dat geen piep doet en de anderen lift dat het doe als ie wil. 

Dit is al heel lang zo! En het is ook niet dat op Middelburg veel mensen van de NS rondlopen om mee te helpen. 

De Liften bij station Mediapark in Hilversum zijn vooral in de zomermaanden geregeld buiten werking.

Op dit station zijn de trappen behoorlijk hoog en als je dan een beperking hebt is het nauwelijks te doen.

De Liften bij station Mediapark in Hilversum zijn vooral in de zomermaanden geregeld buiten werking.

Op dit station zijn de trappen behoorlijk hoog en als je dan een beperking hebt is het nauwelijks te doen.

Nu 13 dagen later is er nog steeds niks aan gedaan!! 

Badge +3

Veel liften zijn helaas langere tijd defect vanwege leveringsproblemen en vandalisme.

Reputatie 7
Badge +1

De Liften bij station Mediapark in Hilversum zijn vooral in de zomermaanden geregeld buiten werking.

Op dit station zijn de trappen behoorlijk hoog en als je dan een beperking hebt is het nauwelijks te doen.

Nu 13 dagen later is er nog steeds niks aan gedaan!! 

Er zijn meerdere liften en roltrappen maanden defect. 13 dagen is helaas niets. 

 

Reageer