klacht

  • 4 July 2022
  • 1 reactie
  • 131 Bekeken

Heb via informatiebalie Schiphol gevraagd om onze OV pasjes te gebruiken voor treinreis naar s'Bosch

via Uw medewerker pasjes overhandig met mededeling dat wij gebruik willen maken van vrije reisdag indien mogelijk en dat wij in bezit waren van een ARGONOUT pasje (wil zeggen dat een begeleider gratis mag meereizen) op advies van NS medewerker zijn pasjes geactiveerd en konden wi reizen naar s'Bosch.

In s'Bosch hebben wij beide pasjes uitgecheckt maar tot onze verbazing kregen wij op 3 juli van NS mededeling dat wij blijkbaar hadden ingechect o.d.

Door deze mistoestanden hebben wij tel. contact opgenomen en na ruim 30 min. wachttijd hebben wij onze ervaring nogmaals medegedeeld aan Uw tel. medewerkster e.e.a. zal worden bekeken, genoteerd en melding van worden gemaakt.

Wij hopen echter dat een en ander wordt recht getrokken en onze financiele schade wordt vergoed.

hadden dit gaarne schriftelijk aan U medegedeeld maar helaas geen adres van NS waar klcht kan worden ingediend behoudens deze topic.

Dat het voor ons als 80 jarige een groot probleem is is U waarschijnlijk nu wel duidelijk, maar vertrouwen erop dat alles weer op z'n pootjes terecht komt ondanks crisis van Corona .

Zoals U kunt zien hebben wij in geen 2 jaar gebruik kunnen maken van onze vrije reisdagen en kortingen van onze OV passen vandaar deze coulance oproep. Met vriendelijke groet,

**********@ziggo.nl


1 reactie

Wat vervelend dat het allemaal niet zo is gelopen als gepland, GMvandinther. Erg spijtig. Je dient echter wel contact op te nemen met onze klantenservice om dit te laten rechttrekken. Dit is een reiziger-helpt-reiziger community. Via deze kanalen kan uiteraard ook een klacht worden ingediend.

Reageer