NS kl.service onbereikbaar, al 4x gebeld in 3 maanden en nog mn probleem niet opgelost terwijl t elke keer beloofd wordt.

  • 10 July 2023
  • 7 reacties
  • 190 Bekeken

Goedendag,ik ben nu al sinds APRIL, 3 maanden, bezig om mn eerste reizen op rekening nota van april 2023, deels gecrediteerd te krijgen, er is 2x20 euro ingehouden ivm niet uitchecken en ook 50euro ivm reis zonder reisrecht staat er, maar ik had de dag ervoor 40% korting op mn OV pas gekregen en er was een blokkade, de poortjes gingen soms niet open, ik kon niets eraan doen, heb steeds in-en uitgecheckt. Verder ben ik blind en heb ik een blinden formulier ingevuld, daarmee zou ik geen kosten maken als er niet in of uitgecheckt was, dus ik vraag me echt af waarom die 90 euro niet teruggestort wordt. gebeld op 6,8 en 11 april (Dhr. Jenero gesproken), ook op 5 (Sofiane gesproken) en 16 juni’23 en vandaag na ruim 18 min in de wacht, en kort 2 personen ad lijn gehad te hebben (de ene zei t over te nemen vd ander, terwijl ik mn probleem nog niet eens gemeld had zeer vreemd) de 2e persoon was Walid, hij liet me heel veel in de wacht en ineens werd de lijn verbroken…. Ik wil dat het opgelost wordt, ik ben er echt moe door geworden en t vertrouwen in de NS is bij mij weg, zo ontzettend jammer...


7 reacties

Goedenavond Michele13, op de NS Community!

Wat een vervelende situatie! Helaas kan ik jou via dit platform niet helpen. Heb je al geprobeerd contact op te nemen via chat, Facebook of Twitter? Je hoeft dan niet te wachten op een antwoord, je kan later kijken of er al een antwoord is gekomen en de lijn kan niet onderbroken worden.

zeker, via FB, ik ah wachten. Twitter heb ik niet en via chat sturen ze me door naar het tel nr 030-… en daar na 18 min wachten sturen ze me terug naar de chat….grrr

Hoe kan het dat jij me niet kunt helpen dan? Dat zou zo fijn zijn als je met de NS Community contact hebt toch?

 

Wij kunnen en mogen jouw gegevens niet inkijken via dit Forum. Het is momenteel erg druk op onze klantenservice van Facebook waardoor een reactie langer kan duren. Maar je zal een reactie ontvangen.

ok, ik hoop het en wacht af, dankjewel, duim je ?

Reputatie 7
Badge +1

@Michele13 : inmiddels een reactie gehad??? Ik zelf vind de handelswijze van NS in deze niet erg professioneel om het maar zacht te zeggen. 

reactie gekregen en als het goed is nu echt opgelost op mn volgende factuur, bedankt voor de tip over social media :-)

Goedendag,ik ben nu al sinds APRIL, 3 maanden, bezig om mn eerste reizen op rekening nota van april 2023, deels gecrediteerd te krijgen, er is 2x20 euro ingehouden ivm niet uitchecken en ook 50euro ivm reis zonder reisrecht staat er, maar ik had de dag ervoor 40% korting op mn OV pas gekregen en er was een blokkade, de poortjes gingen soms niet hopen, ik kon niets eraan doen, heb steeds in-en uitgecheckt. Verder ben ik blind en heb ik een blinden formulier ingevuld, daarmee zou ik geen kosten maken als er niet in of uitgecheckt was, dus ik vraag me echt af waarom die 90 euro niet teruggestort wordt. gebeld op 6,8 en 11 april (Dhr. Jenero gesproken), ook op 5 (Sofiane gesproken) en 16 juni’23 en vandaag na ruim 18 min in de wacht, en kort 2 personen ad lijn gehad te hebben (de ene zei t over te nemen vd ander, terwijl ik mn probleem nog niet eens gemeld had zeer vreemd) de 2e persoon was Walid, hij liet me heel veel in de wacht en ineens werd de lijn verbroken…. Ik wil dat het opgelost wordt, ik ben er echt moe door geworden en t vertrouwen in de NS is bij mij weg, zo ontzettend jammer...



  • Met het 'blindenformulier’ bedoel je waarschijnlijk NS FlexFLex voor blinden en slechtzienden. Dit heeft NS gemaakt na het afschaffen van OV Chip Plus. Het enig verschil met een reguliere NS Flex is dat je bij de klantenservice wat extra foutieve in- en uitchecks mag corrigeren. JE krijgt alsnog gewoon correctietarieven als het fout gaat, iets wat bij OV Chip Plus natuurlijk niet het geval was.

    Als je in- of uitcheckt bij het poortje, maar het poortje wil na de piepjes (eentje voor inchecken, twee voor uitchecken) niet opengaan, probeer dan:
    Naar de SOS-informatiezuil te gaan. Deze zijn vaak in de buurt van het poortje voorzien van een geleidelijn, en kun je herkennen doordat er een klanktegel naast de doorlopende blindegeleidelijn is geplaatst.
    - Als je zeker weet dat je in- of uit bent gecheckt maar het poortje gaat niet open, gebruik dan ook even je begeleiderskaart om door het poortje te komen.

    Vergeet niet dat bij poortjes de 'binnenkant’, dus de kant van de treinen, alleen uitchecken is, de 'buitenkant’ alleen voor inchecken.

Reageer