beantwoord

waarom is de lift bij station ypenburg wekenlang buiten dienst?

  • 13 July 2023
  • 2 reacties
  • 44 Bekeken

heb de klantenservice vaak gebeld en ze blijven zeggen dat ze het in het systeem zullen zetten, maar er verandert niets. mensen met een handicap, mensen met baby's in de kinderwagen hoe kunnen ze de trein nemen? heel groot probleem waar niemand om geeft! NS je hebt bevestigd dat je de mensen een zeer slechte service levert.

icon

Beste antwoord door Lorena NS 13 July 2023, 11:03

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi SModesti en welkom bij de NS Community,

Het is uiteraard heel vervelend dat je alleen maar gebruik kunt maken van de trappen, zeker als je afhankelijk bent van de lift. Het is me nu niet helemaal duidelijk om welke lift dit precies gaat, maar ik heb de status van beide liften even nagevraagd. Deze ochtend is er weer een melding binnengekomen over de lift op spoor 1 (die al een tijd defect blijkt te zijn). Daar moet nog een monteur naar gestuurd worden om te kijken wat het probleem is en om deze wellicht (tijdelijk) op te lossen. Dit zal vandaag of morgen gebeuren.

Voor de lift van spoor 2 is de laatste melding van begin juni en daar is inmiddels ook al een monteur langs geweest. Echter moet deze er nog een keer langs met de nieuwe onderdelen die besteld zijn. De verwachting is dat deze lift volgende week weer gaat werken.

Hoi Lorena, 

bedankt voor jou reactie. Het is inderdaad heel vervelend. De lift van Spoor 1 is inderdaad WEKEN lang buiten dienst. Ik zal volgende week jou laten weten als het is echt gerepareerd. 
 

 

Reageer