Skip to main content

Beste,

Al een tijdje maak ik gebruik van de OV fiets, waarbij geld afgeschreven wordt na gebruik van deze fiets (te zien bij transacties op mijn NS). Dit gaat prima, maar later krijg ik ook nog een factuur met dezelfde prijs, waarna deze nogmaals wordt afgeschreven van mijn bankrekening? Ik snap hier helemaal niks van en merk het nu pas op. Ik heb dus altijd dubbel betaald voor die fiets en dit nooit echt in de gaten gehad? Hebben anderen hier ook last van? Ik hoor heel graag wat ik hier tegen kan doen.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

 

Met hoopvolle groet,

Jessie

De transacties geven aan wat het huren van de fiets u gekost heeft, maar dat bedrag is nog niet echt in rekening gebracht. U betaalt alleen voor de huur via de factuur die u maandelijks ontvangt.


OF-fietsen worden alleen verwerkt op de factuur. Kunt u middels een geanonimiseerde afdruk aantonen dat dit echt 2 keer in rekening wordt gebracht?? 

 

We hebben hier namelijk nog nooit een klacht over gezien. De huur van de OV fiets staat wel in de reishistorie en die wordt dus later gefactureerd.;


Dan heb ik het verkeerd gezien! Aangezien de transacties normaal direct van de OV-kaart worden gehaald, verwachtte ik dat dit ook zou gebeuren bij de OV-fiets. Bedankt voor jullie snelle reacties!


Reageer