Traject Vrij en treinvervangend vervoer bij werkzaamheden

  • 8 November 2022
  • 29 reacties
  • 999 Bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

Badge +3

Oei dat is zuur, want eerder in dit topic stond er (over RAI) in ieder geval dit.

Afgezien van het personeel lijkt het me sterk dat men de mobiele (NS) paaltjes bij de metro ineens weggehaald heeft. Of zijn er sinds kort weer omreismogelijkheden zonder GVB?

Kan ik dan aan het eind van de reis uitchecken op Amsterdam-zuid bij de incheck-kant van de NS? Of is er geen verschil tussen de voor en achterkant van het poortje? (sorry voor de misschien domme vraag)

Reputatie 7
Badge +3

Kan ik dan aan het eind van de reis uitchecken op Amsterdam-zuid bij de incheck-kant van de NS? Of is er geen verschil tussen de voor en achterkant van het poortje? (sorry voor de misschien domme vraag)

Er is bij poortjes wel een verschil tussen in- en uitcheckkant.

Reputatie 1

Misschien meerdere in/uitgangen en maar bij eentje een poortje open en NS personeel? 

Ik heb vanochtend gekeken (fiets inmiddels van RAI naar Zuid): er staat een mobiele NS paal bij de ingang van de metropoortjes. Eerst inchecken bij de paal, dan inchecken bij de metro, er staat geen poortje open..  Er staat wel NS/GVB personeel, maar die zeggen niets.

Reageer