beantwoord

Werken aan het spoor bij Amersfoort

  • 30 April 2024
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

Dag,

als ik kijk in het overzicht bij ‘werken aan het spoor', lijkt het erop dat de route Zwolle-Amersfoort en vice versa er NIET uitligt in juli en augustus 2024. Heb ik dat goed gezien of geldt het voor alle lijnen naar en van Amersfoort, weet iemand dat?

Verneem graag, alvast hartelijk dank!

icon

Beste antwoord door Daniel 30 April 2024, 12:30

Bekijk origineel

3 reacties

Dag,

als ik kijk in het overzicht bij ‘werken aan het spoor', lijkt het erop dat de route Zwolle-Amersfoort en vice versa er NIET uitligt in juli en augustus 2024. Heb ik dat goed gezien of geldt het voor alle lijnen naar en van Amersfoort, weet iemand dat?

Verneem graag, alvast hartelijk dank!

Ik zie wel degelijk "weinig of geen treinen" tussen Utrecht en Zwolle genoemd worden. 

Reputatie 7
Badge +2

Op de meeste momenten ligt Zwolle - Amersfoort er niet uit tijdens deze werkzaamheden. Echter in de weken dat er geheel geen treinen rijden, rijden ze uiteraard ook niet vanuit Zwolle.

Er zijn dan, afhankelijk van het specifieke moment, wel treinen vanaf Zwolle tot Putten op een beperkt aantal dagen. De meeste dagen waarop Amersfoort Centraal geheel plat ligt rijden de treinen tot Amersfoort Schothorst en NS gaat er nog naar kijken of in die periode OV-fietsen vanaf Centraal naar Schothorst overgeplaatst kunnen worden als extra alternatief.

Allebei hartelijk dank voor jullie uitgebreide reacties. Dan heb ik vast niet goed gelezen/gekeken. Ik zocht op Amersfoort, maar moet natuurlijk kijken op Utrecht, omdat mijn trein rijdt van Zwolle tot aan Utrecht.

Nogmaals dank! Dat wordt nog meer thuiswerken :-) 

Reageer