beantwoord

Werkzaamheden in augustus

  • 9 June 2024
  • 9 reacties
  • 247 Bekeken

Reputatie 7

Hoi, 

 

Zou iemand de informatie die momenteel nog niet openbaar is willen checken wat betreft buitendienststellingen tussen Eindhoven en Maastricht in augustus? Ik ben een fietstocht aan het plannen en het is dus relevant om te weten op welke data (geen) fiets meegenomen kan worden. De openbare informatie is wellicht incompleet en pas 10 dagen vantevoren in te zien (en zelfs dan mist er soms nog wat), maar ik zou toch graag een compleet beeld hebben om de juiste datum te kunnen kiezen.

 

Groet,

Tonny

icon

Beste antwoord door anton042 10 June 2024, 12:04

Bekijk origineel

9 reacties

Hoi Tonny.s en welkom bij de NS Community.

Ik kan me voorstellen dat je graag ruim van tevoren goed bent ingelicht. Helaas is de informatie die ik heb ook beperkt en kan ik nog niet zien hoe het er precies uit gaat zien. Ik wil je aanraden om onze Reisplanner en de pagina met geplande werkzaamheden in de gaten te houden. Zodra wij meer informatie hebben, wordt deze ook hier gepubliceerd.

Reputatie 7
Badge

Die werkzaamheden zijn wel degelijk bekend maar worden pas kort van te voren gepubliceerd.

Reputatie 3

hier is de lijst met werkzaamheden van prorail in 2024. Ik dacht dat deze al een paar maanden niet was bijgewerkt, maar het geeft mogelijk een indicatie: prorail werkzaamheden 2024

Reputatie 6

Die werkzaamheden zijn wel degelijk bekend

Klopt, voor de zomermaanden hier al eens geplaatst in een nieuw topic, of het nog ergens staat ?

Reputatie 7

dank allemaal!

 

Het blijft allemaal erg caribisch op het spoornet. Maar deze info is zeker beter dan niks. 

 

Groet, 

Tonny

Die werkzaamheden zijn wel degelijk bekend

Klopt, voor de zomermaanden hier al eens geplaatst in een nieuw topic, of het nog ergens staat ?


@Ret.tep Bedoel je deze?

Reputatie 6

Juist, kon hem niet meer zo gauw vinden.

Hoop dat @Tonny.s er wat aan heeft.

Badge +3

Via je profiel is het eenvoudig te vinden https://community.ns.nl/search/activity/topics?userid=136841

Juist, kon hem niet meer zo gauw vinden.

Hoop dat @Tonny.s er wat aan heeft.

@Ret.tep  juist, graag gedaan hoor.

Reageer