beantwoord

Abonement niet te zien in mijn account

  • 2 May 2024
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Hoi 

Ik zie mijn abonnement niet terug in mijn account.

Ik heb wel een verlopen OV kaart heeft het daar mee te maken?

icon

Beste antwoord door MoDe 2 May 2024, 13:20

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Begrijp ik goed dat je een abonnement op een verlopen kaart hebt staan?

Met een betaald abonnement zou je een nieuwe kaart moeten hebben gehad. Blijkbaar is dit niet gebeurd. Je zult niet zelf een nieuwe kaart moeten bestellen bij ov-chipkaart. Als je een abonnement hebt kun je de kosten bij NS declareren.

Neem via de andere kanalen contact op met NS klantenservice om te kijken of jouw abonnement goed gekoppeld is aan jouw MijnNS en om tijdelijk reisrecht/vouchers aan te vragen op basis van jouw abonnement.

Badge +3

Bij een kaartvernieuwing wegens verlopen zou de nieuwe kaart automatisch in Mijn NS gekoppeld moeten worden als je een NS abonnement hebt.

Staat er alleen je verlopen kaart, koppel dan de nieuwe kaart (en verwijder eventueel de oude als je de Reishistorie daarvan niet meer nodig hebt).

Reageer