beantwoord

Abonnementsbetaling berekeningsfout

  • 3 October 2021
  • 7 reacties
  • 156 Bekeken

Allereerst mijn excuses, ik spreek geen Nederlands en gebruik de vertaler.

 

Ik had een abonnement van 5 euro.  Ik ben overgestapt naar een 31 euro.  En nu staat er dat er op mijn volgende factuur 41,40 in rekening wordt gebracht als abonnement.  Ik begrijp het niet, 5 + 31 = 36 euro.  Waarom verschijnt er meer bedrag?

 

bedankt voor je hulp

 

 

icon

Beste antwoord door Robert B 3 October 2021, 15:45

Bekijk origineel

7 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Dat tellertje geeft vaak verkeerde informatie na een wisseling van abonnement. Je factuur zal correct zijn.

Oh geweldig!  Heel erg bedankt voor je hulp.

Dit is topic 100 ofzo met deze vraag. Kan de NS eens zorgen dat het tellertje wel gaat kloppen?  Als de factuur welk klopt dan moet de juiste informatie wel aanwezig zijn en enkel niet goed getoond worden. 

Ik zet het verbeterverzoek (nogmaals) door.

Reputatie 7
Badge +1

OR look a little further in mijnNS-there all journeys made are listed with the fare applied. 31 eur is for weekend travels-IF you start trip outside these hours, full fare will be charged.

But yes-regular followers of this forum see your complaint/remark about every other hour.

Welkom bij de NS Community!

Dat tellertje geeft vaak verkeerde informatie na een wisseling van abonnement. Je factuur zal correct zijn.

Ik heb ook dit probleem. Hoe het kan worden opgelost?

Badge +3

Ik heb ook dit probleem. Hoe het kan worden opgelost?

Totdat NS het oplost is het een kwestie van je volgende maandfactuur afwachten, daarna klopt het meestal weer.

Reageer