Mijn factuur is niet betaald hoe kan ik het zelf online betalen ?
Beste antwoord door Tochjo
Bekijk origineelMijn factuur is niet betaald hoe kan ik het zelf online betalen ?
Beste antwoord door Tochjo
Bekijk origineelAls de automatische incasso mislukt, dan krijgt u vanzelf per mail bericht over hoe u de factuur kunt betalen.
Als u daar niet op wil wachten, neem dan rechtstreeks contact op met de klantenservice voor informatie hierover. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Houdt u bij contact via sociale media wel rekening met een reactietijd die kan oplopen tot enkele dagen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.