Ik heb momenteel een flex abonnement maar wil die vanwege mijn leeftijd wijzigen in een jaarabonnement (vanwege keuzedagen) maar het lukt me niet online
Beste antwoord door dennisg
Bekijk origineelIk heb momenteel een flex abonnement maar wil die vanwege mijn leeftijd wijzigen in een jaarabonnement (vanwege keuzedagen) maar het lukt me niet online
Beste antwoord door dennisg
Bekijk origineelHallo,
Je kunt via "mijn ns" naar je kaart gaan waar nu flex op staat.
Welkom bij de NS Community
Van Flex naar saldo kan via de Klantenservice maar met wat extra handelingen kan je het ook zelf.
Ga naar https://www.ns.nl/abonnementen/#/online-beeindigen kies Abonnement wijzigen, log in en volg de stappen om Flex in zijn geheel op te zeggen. Verwijder Flex van je kaart bij een servicepunt (station, supermarkt e.d.).
De dag erna zou het moeten lukken om Dal Voordeel op saldo (+keuzedagen) te bestellen via https://www.ns.nl/abonnementen/dal-voordeel-op-saldo
Bedankt voor bovenstaande tips, had al zo alles verkeerd gedaan dat ik nu dus een maand niets kan doen en voor de volle mep moet reizen maar goed dan weet ik voor over een maand wat ik moet doen.
Ze hebben het bij de NS zo gemaakt dat je bijna niet van je flex abonnement afkomt en ben nu dus gewoon flex zonder korting wat dat voor een zin heeft snap ik ook niet zo goed.
Ze hebben het bij de NS zo gemaakt dat je bijna niet van je flex abonnement afkomt en ben nu dus gewoon flex zonder korting wat dat voor een zin heeft snap ik ook niet zo goed.
Je hebt dus gewisseld naar Flex Basis?
Geen zorgen, dat kan je binnen 14 dagen herroepen via https://www.ns.nl/klantenservice/opzeggen-of-annuleren/bedenktijd.html
Dat betekent dus contact opnemen met de Klantenservice (telefoon, chat) en aangeven dat je helemaal geen NS Flex meer wilt. Zie voor de vervolgstappen mijn vorige reactie.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.