foutmelding bij ideal betaling | NS Community
beantwoord

foutmelding bij ideal betaling

  • 14 April 2022
  • 7 reacties
  • 304 Bekeken

Ik probeer al 5 dagen lang kids vrij aan te vragen. Elke keer krijg ik een foutmelding als die ene cent moet worden betaald. De foutmelding komt bij iedere bank die je kunt kiezen. En nu? Een andere betaalmethode wordt niet geboden. 

icon

Beste antwoord door Lprins 18 April 2022, 16:35

Bekijk origineel

7 reacties

Toevoeging:

Ik heb het geprobeerd via chrome en via edge, plus via computer en telefoon. Overal komt de foutmelding. 

Goedenavond Lprins en welkom op de NS Community! 

Wat balen dat het je al zo lang niet lukt om een abonnement te bestellen. Ik snap dat je er inmiddels helemaal gek van wordt. Nu hebben wij de afgelopen week wel te maken gehad met een aantal storingen, maar die zouden hier los van moeten staan. Ik zou je willen vragen om contact op te nemen met de klantenservice. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55. Ik raad in jouw geval aan om dit via Facebook, Twitter of Chat te doen, zodat je eventueel een screenshot kan meesturen van de foutmelding. 

Ook vandaag lukt het niet om die ene cent voor Kids Vrij te betalen. lossen ze het op bij de klantenservice?

Reputatie 7
Badge

Welke foutmelding is het? Misschien is het wel iets algemeens wat los staat van NS.

Badge +3

Blijjkbaar kwam iemand tot de stap 'Gegevens controleren’ en dan kan je niet verder.

Ikzelf kom een heel eind, via https://www.ns.nl/abonnementen/webshop/bestellen?product=ROSKVR 

En dan eventueel inloggen, wat gegevens invullen en klaar?

Als geboortedatum een vandaag geboren kind mag blijkbaar ook (ouder dan 11 werkt niet natuurlijk)

Dit dus i.c.m. een nieuwe kaart voor een kind naar keuze (hoeft niet eens je eigen te zijn ook al staat dat er wel zo (ik bestel voor mijn kind)) maar om een adres wordt verder niet eens gevraagd. Dan komt de kaart dus gewoon op jouw (bekend bij NS als je ingelogd bent) adres.

 

net gebeld met klantenservice en ze zeggen dat het al aan staat gemeld. Vreemd, want ik kan het niet zien in mijn ns. Morgen ga ik wel bij het poortje proberen of de kaart het doet.

Reageer