Hallo,
Is er op dit moment een technische storing? Bij het bestellen van een kids vrij abo kom ik niet verder dan het eerste veld? Het kost mij zo erg veel tijd.
Alvast bedankt voor uw reactie!
Beste antwoord door MoDe
Bekijk origineelHallo,
Is er op dit moment een technische storing? Bij het bestellen van een kids vrij abo kom ik niet verder dan het eerste veld? Het kost mij zo erg veel tijd.
Alvast bedankt voor uw reactie!
Beste antwoord door MoDe
Bekijk origineelDank jullie wel, ik zit hier ook verkeerd kom ik nu achter, ik moet bij klantenservice zijn.
Hoe delete ik mijn profiel in deze community? Dat staat nergens. Nogmaals dank!
Ja ik ben ingelogd en er staat dat je een abo kan afsluiten plus een ov-chip voor het kind. Ik heb deze nog niet, dus dacht dat is handig. Dank je wel voor je reactie!
Je kunt ook bij ov-chipkaart een persoonlijke chipkaart voor het kind aanschaffen en als je die in huis hebt kidsvrij er opzetten. Kosten blijven hetzelfde, vaak is kaart wel.eerder in huis. Lukt het dan nog niet dan om Kids vrij op de nieuwe kaart te zetten, dan kan NS klantenservice dat voor je doen.
Wat betekent "kom ik niet verder dan het eerste veld”?
Is er een foutmelding, is er iets anders vreemds aan de hand? Heb je een screenshot van het probleem?
Ja ik ben ingelogd en er staat dat je een abo kan afsluiten plus een ov-chip voor het kind. Ik heb deze nog niet, dus dacht dat is handig. Dank je wel voor je reactie!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.