beantwoord

Is er een technische storing?

  • 2 February 2024
  • 5 reacties
  • 163 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties

Hallo,

Is er op dit moment een technische storing? Bij het bestellen van een kids vrij abo kom ik niet verder dan het eerste veld? Het kost mij zo erg veel tijd.

 

Alvast bedankt voor uw reactie!

icon

Beste antwoord door MoDe 2 February 2024, 18:48

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Je probeert een kidsvrij-abonnement te bestellen op de persoonlijke ov-chipkaart van het kind? En je bent al ingelogd in mijnNS?

Ja ik ben ingelogd en er staat dat je een abo kan afsluiten plus een ov-chip voor het kind. Ik heb deze nog niet, dus dacht dat is handig. Dank je wel voor je reactie!

 

Reputatie 7
Badge +1

Wat betekent "kom ik niet verder dan het eerste veld”?

Is er een foutmelding, is er iets anders vreemds aan de hand? Heb je een screenshot van het probleem?

Reputatie 7
Badge +3

Ja ik ben ingelogd en er staat dat je een abo kan afsluiten plus een ov-chip voor het kind. Ik heb deze nog niet, dus dacht dat is handig. Dank je wel voor je reactie!

 

Je kunt ook bij ov-chipkaart een persoonlijke chipkaart voor het kind aanschaffen en als je die in huis hebt kidsvrij er opzetten. Kosten blijven hetzelfde, vaak is kaart wel.eerder in huis. Lukt het dan nog niet dan om Kids vrij op de nieuwe kaart te zetten, dan kan NS klantenservice dat voor je doen.

Dank jullie wel, ik zit hier ook verkeerd kom ik nu achter, ik moet bij klantenservice zijn.

Hoe delete ik mijn profiel in deze community? Dat staat nergens. Nogmaals dank!

 

Reageer