Ik kan het product niet ophalen / afrekenen. Kan iemand mij helpen?
Beste antwoord door Maxime NS
Bekijk origineelIk kan het product niet ophalen / afrekenen. Kan iemand mij helpen?
Beste antwoord door Maxime NS
Bekijk origineelWelkom op onze NS Community ejpouw. Probeer je OV-fiets te bestellen en heb je al NS Flex? OV-fiets zit al bij NS Flex in, dus hoeft niet apart besteld te worden. Is dit het geval? Anders help ik graag verder.
Ik zie de melding; Er is nog een open bestelling voor hetzelfde product. Daar zijn al meerdere topics over.
Recent deze. Advies is dus om een dag te wachten en het morgen opnieuw te proberen.
Macklobell's advies kun je inderdaad even afwachten. Mocht het daarna nog hetzelfde geval zijn, laat dan maar even weten welke producten je al hebt, omdat je OV-fiets probeert te bestellen.
Dank voor de hulp. Ik heb het gisteren geprobeerd en vandaag weer. Dagje rust heeft niet geholpen helaas. Andere mogelijkheden?
Is het inmiddels opgelost? Anders mag je mij een privébericht sturen en kijk ik even met je mee.
igure widgigure widget
Nog geen verandering. Ik heb Maxime een privé berichtje gestuurd.
Macklobell's advies kun je inderdaad even afwachten. Mocht het daarna nog hetzelfde geval zijn, laat dan maar even weten welke producten je al hebt, omdat je OV-fiets probeert te bestellen.
Ik heb geen andere producten op de kaart staan gek genoeg.
Hello Maxime, I am also facing similar issue. Can you please check?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.