beantwoord

NS factureert dubbel

  • 14 March 2024
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Op mijn laatste factuur staan reizen genoemd die al gefactureerd zijn op de vorige factuur. Is dat een fout van de NS die nu bij iedereen gemaakt is of bij mij alleen?

In mijn geval: op de vorige factuur zijn reizen t/m 7 februari in rekening gebracht en de nieuwste factuur begint (opnieuw) de reizen van 3 februari in rekening te brengen. 

Ik heb een trajectkaart. Er is nu een bedrag (van een reis buiten mijn traject) 2x in rekening gebracht. Dat lijkt me niet correct.

icon

Beste antwoord door Olav93 14 March 2024, 07:02

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge

De vraag of dit alleen bij jou speelt kan ik uiteraard niet beantwoorden maar ik kan wel zeggen dat hiet niet bij iedereen zo is, want bij mij is dat niet het geval.

Goedemorgen NHD, zou je screenshots kunnen delen van de facturen? 

Badge +3

Het kan verklaarbaar zijn, als het om verschillende ritten buiten je traject gaat. Zie een voorbeeld (over een busreis) 

 

Reageer