beantwoord

NS Flex Dal Voordeel tijdelijk 3 maanden voor € 2,50 per maand zomer 2023

  • 25 August 2023
  • 9 reacties
  • 493 Bekeken

Reputatie 1

Weet iemand tot wanneer de actie van Flex Dal Voordeel, 3 maanden voor 2.50 per maand geldt?

De actie van zomer 2023

dank.

icon

Beste antwoord door Momo 25 August 2023, 17:13

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dit staat vermeld in de actievoorwaarden en is van 21 augustus tot en met 1 oktober 2023.

Badge +3

Op de bestelpagina staan de actievoorwaarden:

Het aanbod om het NS Flex Dal Voordeel-abonnement drie maanden tegen gereduceerd tarief te proberen, geldt voor nieuwe klanten die in de periode van 21 augustus tot en met 1 oktober 2023… 

Ik zou het niet op de laatste dag laten aankomen, mocht er weer eens een storing zijn.

De volgende actie tegen afbraaktarief.

Reputatie 1

Dank allemaal. Weer eens niet verder gekeken…

Periode komt fantastisch uit, dus ik ga 'm afsluiten.

Badge +3

De volgende actie tegen afbraaktarief.

Valt in dit geval reuze mee, de korting is 3 maanden à € 3,10 dus nog geen tientje!

Wat wel speelt is dat bestaande klanten óók gewoon gebruik kunnen maken van de actie, dus die geeft de NS dus zomaar € 9,30 cadeau (aan wie al Dal Voordeel had, ikzelf bijvoorbeeld).

Reputatie 7
Badge +3

De volgende actie tegen afbraaktarief.

Valt in dit geval reuze mee, de korting is 3 maanden à € 3,10 dus nog geen tientje!

Wat wel speelt is dat bestaande klanten óók gewoon gebruik kunnen maken van de actie, dus die geeft de NS dus zomaar € 9,30 cadeau (aan wie al Dal Voordeel had, ikzelf bijvoorbeeld).

Bestaande flex klanten…

Voor Dal voordeel op saldo klanten is al jaren geen actie geweest.

Badge +3

Bestaande flex klanten…

Voor Dal voordeel op saldo klanten is al jaren geen actie geweest.

Ja Flex, en ik hou je niet tegen om er ook gebruik van te maken.

Dat kost je dan wel je Keuzedagen (die ik al een actie op zich vindt, ook al is het een regulier product zoals de Jongeren Dagkaart).

Ik zie zelf ook niet in waarom er kortingen gegeven (kunnen) worden aan bestaande klanten, maar ja geef jou maar een extra Keuzedag dan (t.w.v. een tientje), of 5 gratis koffie. Wint NS geen klanten mee dus gaan ze niet doen.

Reputatie 5

 

Valt in dit geval reuze mee, de korting is 3 maanden à € 3,10 dus nog geen tientje!

Inderdaad. De korting is alleen op de maandelijkse kosten. Als je er geen gebruik van maakt dan is die 3,10 euro eigenlijk gewoon een cadeau aan NS en als je er wel gebruik van maakt dan is die 3,10 euro maar een (klein) deel van je totale factuur.

Ik zie het geen storm lopen. Ik denk dat je voornamelijk nieuwe klanten krijgt die het voor 6,20 euro ook hadden afgesloten en wat omzettingen om 3,10 euro per maand te besparen. 

Ik zou zelf trouwens niet wijzigen om 3,10 euro te besparen, want je kunt dan je Flex op die kaart een maand niet meer wijzigen. Ik vind die flexibiliteit meer waard dan 3,10 euro, zelfs met meerdere Flex-kaarten.

Badge +3

Leuk voor nieuwe klanten inderdaad. Voor de bestaande klanten is het eigenlijk niet meer dan 2x per maand een gratis American Cookie bij de koffie die je toch al koopt.

Dat gaat dus niet om ‘afbraaktarieven’ (zoals een maand Weekend Vrij met 50% korting of Dal Vrij met 21 euro korting).

Reageer