al dagen Sorry! Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan. Probeer het later nog een keer (WS-0035)
Beste antwoord door Stijn NS
Bekijk origineelal dagen Sorry! Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan. Probeer het later nog een keer (WS-0035)
Beste antwoord door Stijn NS
Bekijk origineelGoedemiddag remotronics en welkom bij de NS Community.
Er speelt al enkele dagen een storing waardoor veel NS Flex dingen niet werken, dit zou dus ook ervoor kunnen hebben gezorgd dat jij dit probleem ervaart.
Fijn in ieder geval om te lezen dat mijn collega's hebben kunnen helpen!
Inmiddels opgelost per Telefoon ? !
Heeft u misschien buitenlandse gegevens (adres of bankrekeningnummer)?
Ik krijg deze melding al meer dan een jaar. Door mijn Belgische adres en bankrekeningnummer kan ik mijn abonnement niet zelf wijzigen. Ik moet hiervoor altijd (via Messenger) vragen of de klanteNService mijn abonnement wil wijzigen.
Als u wel een Nederlands adres en bankrekeningnummer hebt, neemt u best contact op met de klanteNService om te kijken waar het probleem zit. Op het forum kunnen we, als mede-reizigers, niet aan uw gegevens.
Na 10 min in de wacht te hebben gestaan tijdens bellen 030 751 51 55 verbinding verbroken net toen iemand aan de lijn was.,
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.