NS van de vrije dag aangesloten. | NS Community
beantwoord

NS van de vrije dag aangesloten.

  • 29 September 2022
  • 8 reacties
  • 84 Bekeken

Goedemiddag, ik heb een kaart besteld en de NS van de vrije dag aangesloten. Ik heb de NS-kaart ontvangen.

Ik ging naar mijn zus in een andere stad. Ik betaalde de trein en de bus met een kaart. Ik kreeg een ticketregistratie met een prijs zonder korting. En ik nam geen geld op van mijn creditcard. Er was geen schrijf- uitgeschakeld. Wat moet ik doenhoe u kortingen activeert en hoe geld wordt afgeschreven.

icon

Beste antwoord door mrfreeze 29 September 2022, 22:02

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Ik kan geen chocola maken van uw bericht, maar wat ik er nog uit weet te halen doet het erop lijken dat u met uw DalVoordeel abonnement in de spits heeft ingecheckt. Dan krijgt u inderdaad geen korting.

Sowieso geeft een NS abonnement alleen korting in de trein. In de bus wordt altijd het tarief zonder korting gerekend.

hier is mijn abonnement.

Kunt u mij vertellen hoe en wanneer geld wordt opgenomen voor reizen?

Reputatie 7
Badge +3

Heeft u een los ticket gekocht? Dan krijgt u inderdaad geen korting. U moet met uw OV-chipkaart in- en uitchecken. Dan wordt automatisch de juiste prijs met korting berekend. U krijgt een keer per maand een factuur voor de abonnementskosten en de gemaakte reizen.

моя поїздка була в неділю поза годиною пік

Ik heb geen kaartje bij de kaartautomaat gekocht, ik heb me aangemeld met een OV-kaart

Ov kaart

Reputatie 7
Badge +2

Heeft u NS Flex ook geactiveerd op uw kaart bij een kaartautomaat (op de ingangsdatum?).

Als u dat niet gedaan heeft werkt het niet namelijk.

U moet daarvoor uw kaart voor de lezer op de automaat houden, kiezen voor "ophalen bestelling" en nogmaals de kaart voor de lezer houden wanneer het scherm geel en blauw knippert.

Reageer