OV fiets niet kunnen terug brengen doordat kaartsysteem - slot niet werkte

  • 6 May 2024
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

Ik heb tijdens koningsnacht een OV-fiets gehuurd. Deze heb ik moeten achterlaten omdat het kaartsysteem van het slot niet meer werkte. Ik heb de fiets achtergelaten nabij Sassenstraat 66 in Zwolle.

 

Ik heb de fiets dus niet kunnen terugbrengen.

 

Ik ga ervanuit dat ik u voldoende heb geinformeerd.

 

Groet Alfred Reurink


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Je zet persoonlijke gegevens op een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen hier niets mee.

Je kunt het beste jouw persoonlijke gegevens hier verwijderen. Dat kan binnen uur na plaatsing via de 3 puntjes rechtsonder.

Neem telefonisch, via X, Facebook of chat contact op met NS klantenservice. Hou er rekening mee dat de huur blijft doorlopen tot de klantenservice deze afsluit.

Reputatie 5

Ik heb tijdens koningsnacht een OV-fiets gehuurd. Deze heb ik moeten achterlaten omdat het kaartsysteem van het slot niet meer werkte. Ik heb de fiets achtergelaten nabij Sassenstraat 66 in Zwolle.

Ik heb de fiets dus niet kunnen terugbrengen.

Ik ga ervanuit dat ik u voldoende heb geinformeerd.

Groet Alfred Reurink

U kunt begrijpen dat dit zo niet werkt. Deze Community is een klant helpt klant forum. Niemand kan hier iets mee. Uw gegevens staan nu ook openbaar en uw fietshuur loopt gewoon door, met eventueel een zeer hoge kostenpost als de fiets weg is.

In uw forumnaam staat NS, dit is niet toegestaan volgens de huisregels.

Neem contact op met de NS klantenservice 

Hallo Alfred en welkom bij de NS Community!

Je kan met deze vraag inderdaad het beste contact opnemen met onze klantenservice. Uit privacy-overweging heb ik je persoonlijke gegevens uit je post (en de quote van Re.tep) verwijderd. Over je gebruikersnaam heb ik je een privébericht gestuurd.

Reageer