Vandaag voor de zoveelste keer bezig geweest “Mijn NS” op orde te brengen. Daar kan ik een boek over schrijven. Het probleem is dat ik een NS Flex Dal Vrij abbo heb. Bij de factuur van 11-08-22 heb ik 2 ambo’s : onbeperkt reizen buiten de spits (dal vrij?) en onbeperkt reizen in het weekend (weekend vrij?) Bij de factuur van 12-08-22 ook €76,30 + €31,60 minus €61,10 65+korting
Deze keer kreeg ik na 26 minuten de klantenservice aan de lijn die navraag ging doen waarbij kon “mee genieten” van de gesprekken. Na ongeveer 40 minuten meldde de zelfde persoon zich opnieuw. Er was een storing geweest of ik weer wilde wachten want hij moest ruggespraak houden. Na 50 minuten werd de verbinding verbroken.
Wat mij nu zo intens moedeloos maakt is de onoplosbaarheid van zo’n probleem. In juli heb ik ook contact gehad met klantenservice. Toen omdat ik niet van abbo kon wisselen omdat ik niet degene was die de factuur betaalde!? Toen heeft men mijn account opnieuw ingericht maar nog steeds zonder het juiste resultaat. Ook geprobeerd via Twitter verder te komen maar hoe dat werkt??
Ik neem geen contact meer op met klantenservice. Dat is niet goed voor mijn gezondheid. Ik ben de jongste niet meer en heb dit jaar een zware operatie ondergaan. Dus ik zie wel hoe het verder gaat anders zeg ik de hele boel op een stop met het OV! Het is jammer maar dit is Kafkaiaans!
Beste antwoord door Robert B
Bekijk origineel