Afgelopen dinsdag heb ik een hele middag gechat met NS over een factuur van 101,60 die veel te hoog is. Ik heb met nog 24 dagen te gaan mijn weekend abonnement (65+) omgezet naar een DalVrij abonnement (65+). Voor het weekend abonnement heb ik al 32,95 betaald. Daar zou ik dus 24 dagen van terug moeten krijgen. Het DalVrij abonnement kost 87,95. Daar zou ik dus 24 dagen van moeten betalen. Dan kan de rekening dus hooguit zo'n 44 euro zijn en zeker geen 101,60. Na met 3 medewerkers gechat te hebben die het volgens mij geen van 3en begrepen kreeg ik aan het eind van de middag na een uur of 4 het volgende bericht: Hmm, ik ga dit eens overleggen met de financiële afdeling. Dat was het laatste. Na nog eens geruime tijd gewacht te hebben op de reactie van de financiële afdeling werd opeens de chat ruw afgebroken en mocht ik een tevredenheidsonderzoek invullen. Maar veel erger is dat ik nu van mijn bank hoor dat NS de incasso heeft doorgezet. Die heb ik natuurlijk geweigerd, maar dat is geen oplossing omdat ik natuurlijk wel de juiste kosten moet betalen. Maar hoe dan? NS is vrijwel onbereikbaar. Ik ga echt niet weer een hele middag opofferen om dit recht te zetten. Hoe krijg ik in vredesnaam contact met NS en dan liefst met een medewerker die dit verhaal ook snapt.
Beste antwoord door Robert B
Bekijk origineel