beantwoord

verlenging betaling

  • 19 February 2024
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,

mijn loon wordt op 29 februari gestort, waardoor ik de automatische incasso van 22 februari niet kan betalen omdat er dus niet genoeg geld op mijn rekening zal staan ivm andere betalingen zoals mijn zorgverzekering etc.

ik zag dat mijn abonnement stopgezet zou worden als ik te laat betaal, dit wil ik graag voorkomen omdat mijn school mijn reiskosten vergoed, dit kan ik helaas pas over 3 maanden weer declareren, en zoals u vast kunt begrijpen is het studentenleven best prijzig dus als het zou kunnen stel ik de betaling uit en verleng ik het abonnement wel gewoon.

 

met vriendelijke groet,

 

Sandrine Hollemans

icon

Beste antwoord door Tochjo 19 February 2024, 17:38

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Als er te weinig geld op uw rekening staat voor de incasso, dan krijgt u van NS bericht over hoe u het bedrag zelf kunt overmaken. Daar hebt u dan enkele weken de tijd voor. Uw abonnement blijft in die tijd gewoon actief. Als u snel na ontvangen van uw loon op 29 februari betaalt, dus iets meer dan een week na de oorspronkelijke betaaldatum, dan is er niets aan de hand.

Reputatie 7
Badge +3

Hoi SandrineHollemans,

Als de automatische incasso mislukt, zul je nog een aantal herinneringeren krijgen (2x per e-mail, 1x per post) voor het abonnement daadwerkelijk wordt stopgezet. Als je de 29e betaalt i.p.v. de 22e zal dit dus nog niet direct tot problemen leiden.

Reageer