beantwoord

verzending facturen elke week?

  • 5 May 2024
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

Waarom ontvang ik nu elke week een factuur van de NS? Ik heb een flex dal abonnement. Was op vakantie, heb t toen gestopt en nu weer aangezet op 27/04. Afgelopen week een factuur gekregen en vandaag weer. Misschien kan het mij uitgelegd worden. 
Alvast bedankt. 

icon

Beste antwoord door Robert B 5 May 2024, 14:56

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5

Dat heeft te maken hebben met het stopzetten, dan wordt je abonnement afgesloten en ontvang je een eindfractuur.

Als je je abonnement weer door laat lopen zal je weer facturen krijgen zoals het eerst was @Potalie .

Reputatie 7
Badge

NS factureert daanaast standaard steeds vanaf de dag van de maand waarop je ooit NS Flex hebt gestart. Als je een nieuw abonnement afsluit krijg je daarom een aparte factuur voor de periode tot die dag de eerstvolgende maand.

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Bij NS Flex krijg je elke maand een factuur op de datum waarop Flex ooit ingegaan is, dat zal bij jou de 4e zijn.

Een wissel (naar Basis en op 27-04 weer aan) levert een tussentijdse factuur op. Zie de factuur zelf, daar zal iets staan over 27-04 t/m 03-05. De factuur van vandaag is voor de hele volgende maand (04-05 t/m 03-06) maar je kunt vanaf 27-05 weer wisselen.

Reageer