waarom is het niet duidelijk dat iets een abbonement is? | NS Community
beantwoord

waarom is het niet duidelijk dat iets een abbonement is?

  • 22 April 2023
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

Ik dacht een eenmalige flex ding te betalen voor één keer €2,50 te betalen, nu halen jullie elke maand €2,50 van mijn rekening af terwijl mij niet duidelijk is waarom

icon

Beste antwoord door Thom 22 April 2023, 08:00

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U kunt het het het beste oplossen door het abonnement op te zeggen. Doe het desnoods via Klantenservice, 030 7515155. U heeft toch echt een abonnement genomen en opzeggen is de enige weg.

Als u het opzegt, is het meteen niet meer te gebruiken voor reizen met korting. Klantenservice zet uw abonnement om naar Flex Basis. Dat kost niks per maand.

Als u daarmee incheckt en gaat reizen, betaalt u gewoon achteraf voor uw reis. U krijgt dan ook geen korting meer.

Reputatie 7
Badge +3

Heb je wel gelezen wat je bestelde? Op de eerste NS pagina die ik krijg als ik zoek op Dal voordeel staat als eerste het woord ‘abonnementen’ en op dezelfde pagina ‘elke maand opzegbaar’.

Voor opzeggen zie reactie @Thom 

Reageer