Ik dacht een eenmalige flex ding te betalen voor één keer €2,50 te betalen, nu halen jullie elke maand €2,50 van mijn rekening af terwijl mij niet duidelijk is waarom
Beste antwoord door Thom
Bekijk origineelIk dacht een eenmalige flex ding te betalen voor één keer €2,50 te betalen, nu halen jullie elke maand €2,50 van mijn rekening af terwijl mij niet duidelijk is waarom
Beste antwoord door Thom
Bekijk origineelHeb je wel gelezen wat je bestelde? Op de eerste NS pagina die ik krijg als ik zoek op Dal voordeel staat als eerste het woord ‘abonnementen’ en op dezelfde pagina ‘elke maand opzegbaar’.
Voor opzeggen zie reactie
U kunt het het het beste oplossen door het abonnement op te zeggen. Doe het desnoods via Klantenservice, 030 7515155. U heeft toch echt een abonnement genomen en opzeggen is de enige weg.
Als u het opzegt, is het meteen niet meer te gebruiken voor reizen met korting. Klantenservice zet uw abonnement om naar Flex Basis. Dat kost niks per maand.
Als u daarmee incheckt en gaat reizen, betaalt u gewoon achteraf voor uw reis. U krijgt dan ook geen korting meer.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.