Ik dacht een eenmalige flex ding te betalen voor één keer €2,50 te betalen, nu halen jullie elke maand €2,50 van mijn rekening af terwijl mij niet duidelijk is waarom
beantwoord
waarom is het niet duidelijk dat iets een abbonement is?
Beste antwoord door Thom
U kunt het het het beste oplossen door het abonnement op te zeggen. Doe het desnoods via Klantenservice, 030 7515155. U heeft toch echt een abonnement genomen en opzeggen is de enige weg.
Als u het opzegt, is het meteen niet meer te gebruiken voor reizen met korting. Klantenservice zet uw abonnement om naar Flex Basis. Dat kost niks per maand.
Als u daarmee incheckt en gaat reizen, betaalt u gewoon achteraf voor uw reis. U krijgt dan ook geen korting meer.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.