beantwoord

Waarom kan ik mijn Keuzedagen die gebruikt zijn niet terugzien?

  • 10 March 2024
  • 6 reacties
  • 106 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

 

Mijn keuzedagen overzicht is volgens NS-klantenservice voor sommige mensen niet zichtbaar, bij mij dus ook niet. 6 medewerkers aan de lijn gehad en 2x de chat om dit antwoord te krijgen.

Maar geen oplossing, want ook zij kunnen dit niet veranderen. Het oproepen van

“Ga naar tabblad ‘Mijn Producten’.
    Klik op ‘Keuzedagen’ onder ‘Gekoppelde extra opties’.
    Klik op ‘Overzicht Keuzedagen’.”

Stopt bij Mijn Producten, de Extra opties  krijg je niet te zien.

Dit al een jaar, en door alle veranderingen bij de Keuzedagen duur wil ik graag een goed overzicht hebben en houden, graag een oplossing!

icon

Beste antwoord door MoDe 10 March 2024, 10:36

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb wel eens gehoord dat MijnNS niet volledig werkt als je niet alle persoonsgegevens hebt ingevuld in je profiel.

Verder zou je nog kunnen proberen de pagina in MijnNS eens te openen in een andere webbrowser of een ander apparaat.

Dankjewel! Ga ik proberen en checken!

Reputatie 7
Badge +3

Gebruikte keuzedagen kun je ook via de website van ovchipkaart zien als je daar een account hebt.

Wat betreft mijnNS: inloggen via website laat meer zien dan inloggen via app.

Reputatie 7
Badge +4

U kunt op de site de keuzedagen zien die u nog te goed heeft. Ga naar Mijn NS, dan krijgt u een overzicht van uw producten. Zoek uw kaart op en kies dan voor de Keuzedagen overizicht rechts bovenin, en het overzicht verschijnt. Dan ziet u hoeveel dagen u nog tegoed heeft. U krijgt er altijd zeven, als er nog vijf staan, dan heeft u twee verbruikt, dit als voorbeeld. De vervaldata van de oude verbruikte keuzedagen staan er niet in, maar die kunt u afleiden door de bevestigingsmail die u kreeg bij het ingaan van het abonnementsjaar kreeg. U kunt dan zien welke u verbruikt heeft.

Zoals @MoDe  opmerkte laat de site op Internet veel meer zien dan de app. U moet hiervoor dus op de site zijn. Gebruik de browser. Zelf bekijk ik het altijd op de computer thuis. windows of Mac maakt niet uit.

Merk wel op dat NS de laatste tijd nogal heeft zitten rommelen met hoe de keuzedagen worden en werden verstrekt, en de verschillende regelingen kunnen wel eens verwarrend kunnen zijn.

NS heeft het nu wel juist geregeld.

 

Voorbeeld:

 

 

 

 
Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Voor inzicht in Keuzedagen die gebruikt zijn (en wanneer) moet je inderdaad bij ov-chipkaart zijn.

Als dat uw vraag was klopt het antwoord van @MoDe 

Badge +3

Voorbeeld:

Off-topic, maar is dat tot of t/m? 🤣

Ik weet met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat je die de 8e nog gewoon kunt gebruiken, tenzij je abonnement op de 8e vernieuwd wordt 🙄

Reageer