Wijzigen NS Flex lukt niet | NS Community
beantwoord

Wijzigen NS Flex lukt niet

  • 30 October 2018
  • 58 reacties
  • 7835 Bekeken


Toon eerste bericht

58 reacties

Badge +3
Voor dat wijzigen in de toekomst (je mag per datum X pas wijzigen, maar dan is je volgende maand al begonnen) zijn veel verzoeken.

Al is het maar "per morgen, want dan gaat mijn nieuwe maand in, en ik wil die volgende periode helemaal niet!"

En of het nu een maand is of 30 dagen is, dat is mij ook nog niet duidelijk geworden ondanks vragen daar over.

Want als ik op 15 februari een wijziging doorvoer, mag ik dan op/per 15 maart wijzigen (een kalendermaand), of moet ik dan wachten tot 17 maart (30 dagen)?

Geef in ieder geval aan "U kunt wijzigen vanaf datum X", dat is duidelijker.
Hallo GvSp, vervelend dat jij hier ook problemen mee hebt. Ik kijk graag even met je mee. Zou je mij de volgende gegevens willen sturen?

- Volledige naam
- Geboortedatum
- Postcode en huisnummer
LS, ik heb hetzelfde probleem/foutmelding en mijn abonnement is ook in de laatste maand ingegaan. Bij dezen wil ik toch reageren op de gegeven antwoorden tot nu toe:
1) de foutmelding zegt dat ik niet de abonnementhouder ben en is wat mij betreft verwarrend als ik dat moet filteren tot "je hebt minder dan een maand geleden je abonnement afgesloten en kunt het daarom nog niet wijzigen". Er is vast iets op te verzinnen dat ik (en anderen met mij) in deze fase een passende foutmelding krijg.
2) akkoord dat ik mijn abonnement kan veranderen met ingang van de eerstvolgende dag na de maand waarin mijn huidige abonnement loopt. Zoals het antwoord is opgeschreven zit ik aan een specifieke dag vast om mij wijziging door te voeren. Graag wil ik die wijziging nu alvast inplannen; best een FLEX gedachte, vind je ook niet?
3) ik kreeg de foutmelding (vandaag); was het klantenbestand dan boosdoener of ligt dat nog ergens anders aan?!
Het probleem met het klantenbestand is opgelost dus het zou nu moeten werken, JB_ 🙂.
Update: dat het mis gaat met het account heeft waarschijnlijk te maken met een dubbel klantenbestand. Zodra mijn collega's dit hersteld hebben zal ik het je laten weten, Jan. Voor in de tussentijd kun je het best contact opnemen met onze klantenservice als je je abonnement wilt wijzigen.
Wat vervelend dat dit gebeurt, Jan. Zou je me in een privébericht je voorletters, postcode, huisnummer, geboortedatum en e-mailadres willen sturen? Dan ga ik kijken of ik het oplossen kan. Je kunt me een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en daarna te klikken op 'Stuur bericht'.
Hoi allemaal,

Ik heb hetzelfde probleem. Ook bij mij kwam deze melding naar voren op het moment dat ik het abbonnement nog niet een maand had en suggereerde de klantenservice dat het daar door kwam. Maar na de maand kreeg ik nog steeds dezelfde melding! Toen heeft iemand van de klantenservice mijn abbonnement met de hand omgezet (naar NS flex zonder abbonnement) en de mijn-NS account gedelete (met de hoop dat het opnieuw aanmaken van de account het probleem zou verhelpen). Met een nieuwe mijn-NS account heb ik weer hetzelfde probleem, dat ik deze melding krijg, als ik een nieuw abbonnement wil selecteren. Wat kan ik hier aan doen?

Groeten,
Jan Bakker
Hallo Dorina, welkom op onze Community

Leuk dat je voor NS Flex hebt gekozen!
Je geeft aan dat je het abonnement afgelopen weekend hebt afgesloten, dit betekent dat je dus pas na 1 maand kan wijzigen. Na deze eerste maand kun je de wijziging doorvoeren en die gaat dan ook direct in. Heb je verder nog vragen?

Reageer