beantwoord

codes ophalen weg=weg weken

  • 3 August 2023
  • 8 reacties
  • 176 Bekeken

Het lukt niet om de actiecodes van de weg=weg weken op te Halen. Ingelogd op mijnNS lukt dat niet via de ontvangen email of via NS.nl. ik krijg telkens een "helaas". Zoals voor de 1e klas upgrade en meereisretour. Iemand nog andere tips?

 

icon

Beste antwoord door Momo 3 August 2023, 23:42

Bekijk origineel

8 reacties

Precies hetzelfde probleem als dat ik heb. Dezelfde foutmelding en geen code... Helaas!

Reputatie 7
Badge +3

Zijn jullie aangemeld en hebben jullie een abonnement?

Ja klopt. Aangemeld met abonnement  Maar je blijft in een rondje gaan. Ging er van uit ook dat de codes uniek zijn en gekoppeld aan email en account. 

Reputatie 7
Badge +3

Het kan zijn dat er een storing is of dat er een beperkt aantal codes waren en deze nu op zijn.

Volgens de voorwaarden kan er per abonnementhouder maar 1 code aangevraagd worden, maar het zal niet zo zijn dat er net zoveel codes als abonnementhouders zijn.

Reputatie 7
Badge +3

Als je niet aangemeld bent of geen actief abonnement hebt, krijg je dat tegeltje op de Weg = weg weken pagina niet eens te zien, kun je er dus ook niet op klikken en bovenstaande melding krijgen. 

Codes zijn inderdaad uniek en worden (als het wel lukt om aan te vragen) naar het e-mailadres gebruikt voor de aanmelding gestuurd. Als je daarna via het tegeltje op de actiepagina nogmaals een code aanvraagt krijg je gewoon weer dezelfde code te zien. 

Eerder vandaag meldde iemand anders dat hij bij zijn aanmeldpoging de melding "Jammer ik ben al weg. Een ander was je net voor” te zien kreeg. En nu dit weer, gaat lekker zo met deze actie. 

Probeer het al vanaf 3 augustus toen ik het mailtje kreeg dat ik een code op kon halen voor een upgrade van mijn 2e klas treinkaartje naar 1e klas voor eenmalig gebruik. Krijg steeds te zien dat het niet lukt.om in te loggen, helaas. Heb een geldig abonnement. Wel een mailtje, maar verder niets. Kan het op een andere manier om de code te krijgen ? De actie gaat niet goed als ik het zo lees. Nog tips ?

 

Reputatie 5

Wat ik ook doe, ik krijg nu dezelfde melding.
Heb een abonnement, ben ingelogd bij ns.nl en krijg bij alles wat ik aanklik: 1e klas upgrade, weekendvrij halve prijs (wil ik wel!) en meereisretour te lezen in knalgeel:

Helaas
Niet gelukt om in te loggen. Probeer het nog een keer via de link in de e-mail.

Hoe vaak ik niet al tevergeefs geklikt heb….

Reputatie 7
Badge +3

Wat ik ook doe, ik krijg nu dezelfde melding.
Heb een abonnement, ben ingelogd bij ns.nl en krijg bij alles wat ik aanklik: 1e klas upgrade, weekendvrij halve prijs (wil ik wel!) en meereisretour te lezen in knalgeel:

Helaas
Niet gelukt om in te loggen. Probeer het nog een keer via de link in de e-mail.

Hoe vaak ik niet al tevergeefs geklikt heb….

Klik op de beker koffie. Je krijgt dan aanmelden te zien. Meld je aan met emailadres van MijnNS. Dan moet het lukken om er in te komen en moet je de upgrade te zien krijgen. Lukt het dan nog niet om een code te krijgen, dan zijn ze blijkbaar op.

Reageer