Skip to main content

Vanaf 1 juli starten we met heel veel voordeel!
NS weg = weg weken < klik hier voor aanbiedingen, kortingen en winacties

Wat zijn de weg = weg weken?
De weg = weg weken is een speciale actieperiode van NS, waarbij je van 1 
juli t/m 11 augustus kunt profiteren van wekelijkse aanbiedingen, kortingen, 
winacties en leuke prijzen om jouw zomer nog leuker en voordeliger te 
maken.

Welke soorten aanbiedingen kan ik verwachten?
Tijdens de weg = weg weken kun je rekenen op kortingen op de treinkaart
jes Dagretour Daluren en Enkele Reis Daluren en de abonnementen: NS 
Flex Weekend Vrij, NS Flex Dal Vrij en NS Flex Altijd Voordeel. Ook vind je er 
wekelijks nieuwe aanbiedingen voor in de trein en op het station. 

Wat zijn de winacties en hoe kan ik deelnemen?
Elke week vind je op dit weg = weg platform verschillende winacties. 
Deelname kan alleen via ns.nl/wegisweg, waar je ook de details en voor
waarden vindt voor elke actie. 

Hoe vaak worden de acties en aanbiedingen vernieuwd?
De acties en aanbiedingen worden elke week vernieuwd. Dit betekent dat er 
elke week nieuwe kansen en verrassingen zijn om van te profiteren.

Ik kan niet meedoen aan alle acties, hoe komt dat?
Sommige acties zijn alleen voor abonnementhouders en sommige acties 
zijn alleen beschikbaar als je jezelf hebt aangemeld met een mailadres. Heb 
jij je al aangemeld of ben je een abonnementhouder en kun je toch niet 
meedoen? Controleer dan of je de juiste e-mail hebt ingevuld, deze moet 
matchen met het e-mailadres wat bij ons bekend is. 

Moet ik bij elke kortingsactie/aanbieding/winactie op de dag zelf toeslaan?
Dit wisselt per actie, sommigen zijn langer geldig. Dit staat vermeld in de 
voorwaarden bij elke actie. 

Ik heb mijn bevestigingsmail nog niet ontvangen, gaat er iets mis?
Het kan soms iets langer duren voordat je de mail ontvangt, dit lukt bijna 
altijd binnen tien minuten. Wanneer je de mail dan nog niet binnen hebt, 
controleer dan de ‘ongewenste mail’ map. 

Ik ben mijn bevestigingsmail kwijt, kan die opnieuw gestuurd worden?
Je kan je opnieuw aanmelden, dan ontvang je opnieuw een bevestigingsmail. 
Ik heb iets gewonnen, hoe krijg ik mijn prijs toegestuurd?
Dit wisselt per actie, soms krijg je een mail en soms krijg je de prijs per post toegestuurd.
Dit staat vermeld in de voorwaarden bij elke actie.

De voorwaarden vind je hier

Wat voor melding krijg je als he op de knop drukt?


Via https://wegisweg.ns.nl/login krijg ik ook een melding dat het niet gelukt is en dat ik het via de mail kan proberen. Die mail had ik op 2 juli al gekregen en dan werkt de knop Bekijk alle acties gewoon.

Heb waarschijnlijk iets fout gedaan met die mail en nu lukt het niet meer opnieuw.. 

Als er iets fout is gegaan na het invullen van de code, dan kun je die code de volgende dag weer gebruiken, zolang je niet betaald hebt.


Op het scoreboard van het memory-spel, hebben sommigen wel heel erg hoge scores weten te halen. Die zaten in ronde 5000 ofzo? 😂

 


Haha, de nummer 3 ken ik! Dat is https://x.com/JKCTech 😅


Met dat soort scores ga ik niet eens meer proberen om dat memory spel te spelen. Intussen heb ik al wel met de quiz een NS strandlaken gewonnen. Nu eens zien hoe snel die bezorgd wordt.


Mijn vrouw en ik dezelfde problemen.

Abonnement.

Ingelogd.

Gekoppeld

Geen kortingscodes.

Het is zo waardeloos. Kan me herinneren dat het vorige jaar ook al niet goed liep. Toen werd er over die acties bij de community ook al steen en been geklaagd dat het niet werkte. Iedere keer wat. Verwachtingen wekken bij de abonnementhouders en iedere keer werkt het niet. Echt waardeloos. En de medewerkers van NS die deze actie opzetten leren er iedere keer niets van. Dus voor ons geen meereis-codes en upgrade 1e klas-codes terwijl we al zo ontzetten lang een abonnement bij NS hebben.


Wanneer hebben jullie je aangemeld voor de Weg=Weg actie? Mogelijk was er een bepaald aantal codes beschikbaar (ook al werd niet aangegeven dat het op=op is) en zien degene die zich aan hebben gemeld nadat alle codes al waren vergeven deze niet meer. Zelf heb ik de codes wel kunnen opvragen, mijn aanmelding was al direct aan het begin van de actie. 


Mijn vrouw en ik dezelfde problemen.

Abonnement.

Ingelogd.

Gekoppeld

Geen kortingscodes.

Het is zo waardeloos. Kan me herinneren dat het vorige jaar ook al niet goed liep. Toen werd er over die acties bij de community ook al steen en been geklaagd dat het niet werkte. Iedere keer wat. Verwachtingen wekken bij de abonnementhouders en iedere keer werkt het niet. Echt waardeloos. En de medewerkers van NS die deze actie opzetten leren er iedere keer niets van. Dus voor ons geen meereis-codes en upgrade 1e klas-codes terwijl we al zo ontzetten lang een abonnement bij NS hebben.

Kreeg vandaag ook een mail van NS weg is weg en de code werkt ook niet ?? 


Mijn collega's van de klantenservice kunnen dit voor je oplossen, Gilke.


Mijn collega's van de klantenservice kunnen dit voor je oplossen, Gilke.

Geen garantie, maar de aanhouder wint. https://x.com/WilmaHee/status/1817993582432923745

(ik zocht een ander topic als bewijs maar nu richting bed want morgen vroeg op)


De weg=weg weken zouden tot en met vandaag duren, maar nu kan ik er al niks meer en staat er dat het al is afgelopen. Dat is niet bepaald klantvriendelijk. Als je nu net vandaag even tijd heb om er gebruik van te maken en je wacht tot vandaag en dan ben je ineens te laat. Heel raar.


NS heeft helaas wel vaker moeite met het begrip tot en met. Zeer, zeer slordig weer.


De weg=weg weken zouden tot en met vandaag duren, maar nu kan ik er al niks meer en staat er dat het al is afgelopen. 

Ha ha, de laatste dag zijn de acties zelf weg.

Het heet niet voor niets de weg-is-weg weken.

 


We zijn bewust van de storing, excuses voor het ongemak. IT is hard aan het werk om dit weer recht te zetten. 

Voor nu heb ik voor de 35% korting tickets een workaround. Je kunt de volgende links gebruiken:
Enkele reis: https://www.ns.nl/kaartjes/bestellen/weg-is-weg-weken-enkele-reis-35
Retour: https://www.ns.nl/kaartjes/bestellen/weg-is-weg-weken-dagretour-35

Edit: Links aangepast naar de 35% korting tickets. Bedankt voor de oplettendheid mrfreeze!


Dat zijn de links voor 30% korting. Als je de 30 aan het eind van de URL verandert in 35, kom je wel bij de 35% korting. (en nee, als je de 30 verandert in 80, krijg je geen 80% korting helaas 🙂)


Haha, op X gaat de 30% link ook rond… 

 


Dat zijn de links voor 30% korting. Als je de 30 aan het eind van de URL verandert in 35, kom je wel bij de 35% korting. (en nee, als je de 30 verandert in 80, krijg je geen 80% korting helaas 🙂)rugkomen is bij NS volkomen normaal.

En het bedrijf gaat van de ene blunder naar de andere grove fout. Ach ja het is NS en dat maakt dit soort dingen volkomen normaal. Ook dat dit soort dingen steeds weer terugkomen is bij NS volkomen normaal. Van mij mag de afdeling die dit soort acties verzint als eerste weg bezuinigd worden. Scheelt gelijk ook heel veel Fte's op de afdeling klantenservice.


Haha, op X gaat de 30% link ook rond… 

 

Hihi, zelfs dat gaat mis…

 

Maar gelukkig is er een omweg, nou ja, als die omweg goed gedeeld word... 🤣


NS heeft helaas wel vaker moeite met het begrip tot en met. Zeer, zeer slordig weer.

Zie ook 

waarbij op de laatste dag de laatste 2 quiz vragen niet meer konden beantwoord. Bij de Weg=Weg actie liep de quiz t/m 11 augustus, nu kunnen mensen dus die laatste vraag niet meer beantwoorden.

Over de quiz gesproken, 24 juli ontving ik bericht dat ik met die quiz een strandlaken had gewonnen (in de eerste ronde), na invullen van mijn adresgegeven kwam de melding dat de prijs binnen 2 weken zou worden verstuurd. Eén keer raden wat ik nog niet in huis heb…...


NS heeft helaas wel vaker moeite met het begrip tot en met. Zeer, zeer slordig weer.

Zie ook 

waarbij op de laatste dag de laatste 2 quiz vragen niet meer konden beantwoord. Bij de Weg=Weg actie liep de quiz t/m 11 augustus, nu kunnen mensen dus die laatste vraag niet meer beantwoorden.

Over de quiz gesproken, 24 juli ontving ik bericht dat ik met die quiz een strandlaken had gewonnen (in de eerste ronde), na invullen van mijn adresgegeven kwam de melding dat de prijs binnen 2 weken zou worden verstuurd. Eén keer raden wat ik nog niet in huis heb…...

Ik zou een waaier gewonnen hebben, denk dat die in de winter komt...


NS heeft helaas wel vaker moeite met het begrip tot en met. Zeer, zeer slordig weer.

Zie ook 

waarbij op de laatste dag de laatste 2 quiz vragen niet meer konden beantwoord. Bij de Weg=Weg actie liep de quiz t/m 11 augustus, nu kunnen mensen dus die laatste vraag niet meer beantwoorden.

Over de quiz gesproken, 24 juli ontving ik bericht dat ik met die quiz een strandlaken had gewonnen (in de eerste ronde), na invullen van mijn adresgegeven kwam de melding dat de prijs binnen 2 weken zou worden verstuurd. Eén keer raden wat ik nog niet in huis heb…...

Het is beschamend slecht weer.

 

Ik weet nu al dat de komende Wintercity weer een drama wordt evenals de volgende Wegisweg weken. NS weigert namelijk te leren van eerdere acties.


....Ik weet nu al dat de komende Wintercity weer een drama wordt evenals de volgende Wegisweg weken. NS weigert namelijk te leren van eerdere acties.......

Prachtig toch @Henkpeetersen. Ik pak het bier en de chips er al weer bij om te beleven hoe jullie weer los gaan en alles in herhaling afbranden en elkaar weer aanmoedigen en jullie zienswijzen bevestigen in jullie berichten. Wanner begint de wintercity weer.

@MoDe: mocht je echt einde van het jaar nog geen leuke "NS waaier" (winkelwaarde € 0,50 cent of zo)  hebben, stuur maar even een berichtje, dsn heeft @Ret.tep er nog wel eentje liggen.


Op de homepage van de NS staat er trouwens nog steeds reclame voor de weg=weg weken. Als je erop klikt dan krijg je meteen een melding dat die actie voorbij is. Waarom dan nog er reclame voor maken?


Het zou geldig zijn tot en met 11 augustus, en de dag is nog niet om. Dat is kwalijk, en had niet mogen gebeuren.


 

@MoDe: mocht je echt einde van het jaar nog geen leuke "NS waaier" (winkelwaarde € 0,50 cent of zo)  hebben, stuur maar even een berichtje, dsn heeft @Ret.tep er nog wel eentje liggen.

eind van het jaar heb ik meer aan handschoenen, een muts of oorwarmers


Reageer