NS wintercity actie,welke elke dag in de mail verschijnt

  • 11 December 2023
  • 18 reacties
  • 386 Bekeken

NU doe ik hieraan mee en krijg een meereisretour voor een medepassagier van €.8,95 en daarin staat vermeld geldig tot 15 januari 2023.

Volgens mij klopt dit niet en moet het zijn 2024


18 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Wim van Dijk,

Waar zie je dat precies staan? Tijdens het verzilveren moet je een reisdatum kiezen. Als ik dat probeer kan ik datums kiezen t/m 15-1-2024. Ook in de voorwaarden staat dat je 'm kan gebruiken t/m 15-1-2024. Ik kom nergens het jaartal 2023 tegen.

Reputatie 1

Klopt, staat bij mij ook in de email met de kortingscode.

Reputatie 7
Badge +3

Werkt dat bij jullie anders dan? Als ik naar de actie van 7 december ga, krijg ik de kortingscode gewoon in beeld op de site, en niet per e-mail. Of kijk ik nou verkeerd?

Reputatie 7
Badge +3

Je hoort van elk cadeautje of winactie een mail te ontvangen. Vorig jaar ontving ik die wel maar dit jaar niet. Blijkbaar ontvang jij die dagelijkse mailtjes ook niet @mrfreeze. Scheelt weer een lading mailtjes in de inbox. 😁

Reputatie 6

Ik heb ook geen mail gekregen van de actie in dit geval, maar ik ziet dit even intern door om na te laten kijken, dit hoort inderdaad 2024 te zijn! 

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb wel onderstaande mail ontvangen. Maar je zou dus nóg een mail moeten krijgen nadat je de code tevoorschijn hebt getoverd?

 

Badge +3

Ja, na het opvragen van de code in Wintercity kreeg ik de volgende mail:
 

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb wel onderstaande mail ontvangen. Maar je zou dus nóg een mail moeten krijgen nadat je de code tevoorschijn hebt getoverd?

Zelfs die mail heb ik niet ontvangen, voor geen enkele dag. Maar volgens mij kreeg ik vorig jaar na het ophalen van de code inderdaad nog een mail met daarin de code en wat informatie plus link naar waar in te wisselen. Dit jaar krijg ik beide mails niet.

Reputatie 7
Badge +3

Nou ja, hoe dan ook, in de praktijk is het 2024. Bij het verzilveren kun je data kiezen t/m 15-1-2024.

Ze zullen de tekst wel hebben gekopieerd van vorig jaar zonder even te dubbelchecken.

Reputatie 7
Badge +1

Nou ja, hoe dan ook, in de praktijk is het 2024. Bij het verzilveren kun je data kiezen t/m 15-1-2024.

Ze zullen de tekst wel hebben gekopieerd van vorig jaar zonder even te dubbelchecken.

Sorry maar zegt gewoon weer alles van hoe het er momenteel bij het bedrijf aan toegaat. Ook dit kan dus weer niet goed. Afgelopen maand al de abonnementsprijzen zonder de cijfers achter de komma en nu weer 15 januari 2023. Het staat zelfs nog vet gedrukt echt ik kan daar heel slecht tegen. Het amateurisme bij NS viert weer hoogtij. 

Reputatie 7
Badge +3

@mrfreeze ik had geen uitnodigingsbrief maar heb nadat ik mij via de website aangemeld had, elke dag een link gekregen en bij codes na aanklikken een mail met de code. Ik maak wel van de codes een screenshot voor het geval dat.

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb wel onderstaande mail ontvangen. Maar je zou dus nóg een mail moeten krijgen nadat je de code tevoorschijn hebt getoverd?

Zelfs die mail heb ik niet ontvangen, voor geen enkele dag. Maar volgens mij kreeg ik vorig jaar na het ophalen van de code inderdaad nog een mail met daarin de code en wat informatie plus link naar waar in te wisselen. Dit jaar krijg ik beide mails niet.

NS kwam er blijkbaar net achter dit ik de mails voor de opgevraagde codes niet had ontvangen. Die hebben ze een paar minuten geleden dan maar even alsnog allemaal tegelijk gestuurd. 🙄

Zou ik dan ook nog (vanaf nu of misschien met terugwerkende kracht) de dagelijkse mails krijgen dat er weer iets klaar staat? 

 

Badge +3

NS kwam er blijkbaar net achter dit ik de mails voor de opgevraagde codes niet had ontvangen. Die hebben ze een paar minuten geleden dan maar even alsnog allemaal tegelijk gestuurd. 🙄

Zou ik dan ook nog (vanaf nu of misschien met terugwerkende kracht) de dagelijkse mails krijgen dat er weer iets klaar staat? 

Ongelooflijk, dan moet je alsnog aan het opschonen 🤣

Rare ‘voorbeeldtekst’ trouwens, maar dat zal wel door (een instelling in) Thunderbird of zo komen. De ‘webversie’ is verder identiek dus maakt niet uit.

Reputatie 7
Badge +3

Ongelooflijk, dan moet je alsnog aan het opschonen 🤣

Rare ‘voorbeeldtekst’ trouwens, maar dat zal wel door (een instelling in) Thunderbird of zo komen. De ‘webversie’ is natuurlijk identiek dus maakt verder niet uit.

Juist geen Thunderbird, daarvoor had ik de desktop PC uit de slaapstand moeten halen. Dit is KPN webmail op de laptop. Is overigens vooral bij mails van NS (en van XS4ALL), bij andere afzenders is dit niet zo. Maakt verder ook niet uit.

Intussen ook al 2 mails “Vandaag in Wintercity” binnen (die van de fotoshoot en de muts), zullen de andere van voorgaande dagen ook nog wel komen. Maar dat wordt inderdaad nog opschonen. 

Badge +3

En eindelijk iets waar ik wat aan heb…. € 5 cadeau! 

Dat is ongeveer een uur huurtegoed (excl. kilometers), en veel beter dan zo’n Check scooter ergens moeten oprapen (en vervolgens weer dumpen waar je maar wilt) 🤣

Badge +3

Oh, ik moet dan wel snel zijn… maar ja ik ken ze een beetje dus over ‘uiterlijk 13 december’ doen ze niet zo moeilijk als met Keuzedagen (‘tot 13 december’ betekent niet dat 12 december je laatste kans is) 🤣

Done! Zo kan het ook dus (pun intended)… 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Robert B uitsluitend op 12 of 13 december 2022!

 

Badge +3

Ah, duidelijk @MoDe (en had het tegoed al binnen een minuut, al gebruik ik daar een heel ander e-mailadres dan voor NS/Wintercity). +1 👍 voor Greenwheels +1 dus.

Tip voor meelezende Greenwheels klanten: je mag een auto vanaf 15 minuten voorafgaand aan je gereserveerde tijd al openen/ophalen. En als je hem een paar minuten te laat terug brengt ook geen probleem (zolang iemand anders hem nog niet gereserveerd heeft).

Reageer