beantwoord

ns wintercity inloggen lukt niet

  • 8 December 2022
  • 32 reacties
  • 984 Bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik denk dat er hier iemand met toegang tot de logs van de NS-mailserver moet kijken wat er gebeurt bij mails over deze en andere acties naar @MoDe's mailadres. Het moet toch minstens mogelijk zijn voor NS om te zeggen waar het misloopt, ook zonder al direct een oplossing te hebben.

Als ik weet waar het misloopt dan kan ik misschien zelf iets doen. Ander mailadres, nieuw NSaccount, alle abonnementen opzeggen, andere providers… ik heb het geprobeert met emailadres te wijzigen, met eigen wifi, met mobiel internet, met wifi elders (ander ip-adres). Ik ben nog niet gaan verhuizen naar niet-ns gebied.

Reputatie 7
Badge +3

Al je gegevens staan goed ingesteld om ook e-mails met aanbiedingen te ontvangen. Ik heb het meerdere malen gecheckt. 

Dat klopt, maar toch krijg ik al bijna 2,5 jaar  geen aanbiedingen...

Badge +3

Zelfde hier, mail kreeg ik meteen (8:44 pm)… Alsjeblieft! Je cadeaucode voor Check deelscooter.

Het zal allemaal wel 🤔

De tip is dus om contact op te nemen met de klantenservice. Maar hoe dan? Op een chat wordt urenlang niet gereageerd en bellen???

 

Reputatie 7
Badge +3

Tot zover ik kan zien, zijn er tot en met 26 december acties. Er komen inderdaad veel klachten over binnen, het loopt helaas zeker niet vlekkeloos. In jouw geval, omdat je helemaal geen e-mails ontvangt, kun je ook contact opnemen met de klantenservice om alsnog gebruik te kunnen maken van de acties. De geldigheid verschilt weer per actie. Een aantal acties zijn alleen voor de dag zelf en een aantal kunnen later verzilverd/gebruikt worden.

Hoe kan ik gebruik maken van de acties als ik geen mail ontvang en niet weet welke acties er zijn? Ik krijg van klantenservice alleen te horen dat het probleem naar de juiste afdeling is gestuurd. Maar geen codes of iets dergelijks.

Ik kreeg vandaag mijn eerste mail van NS: Welkom: ‘Vanaf nu blijf je op de hoogte van de laatste nieuwtjes en leukste aanbiedingen om er met de trein op uit te gaan. Benieuwd met welk kaartje of abonnement jij het voordeligst reist? Bekijk hieronder onze opties en kies wat het best bij jou past.’ 

In mijn communicatievoorkeuren staan de schuifjes voor het ontvangen van mail al heel lang op groen. En een abonnement heb ik al jaren. Sorry, maar ik volg het nu helemaal niet meer. Ben ik nu net klant geworden of zo?

 

 


 

NS flex dal voordeel sinds 25 november, maar geen mail ontvangen over wintercity, zelf via website NS aanmelden lukt ook niet, ik kom niet verder dan invullen mailadres en akkoord gaan voorwaarden, vervolgens gebeurt er dus niets

NS Wintercity..Hoe dan??? Ik kom er niet in. Krijg een mailtje dat het aanmelden niet is gelukt en dat ik mijn gegevens moet aanpassen. Dus je logt in...en hoe dan verder???? Dat staat nergens, dus je kunt er helemaal niks mee!!!

Reageer