beantwoord

NS Wintercity kersttrui

  • 8 December 2023
  • 24 reacties
  • 800 Bekeken

 

Hoi! Is het iemand gelukt om voor vandaag mee te doen aan de winactie voor de kersttrui?

In het overzicht van Wintercity staat deze voor 8 december (vandaag dus) maar met de melding "verlopen".

icon

Beste antwoord door Laura NS 8 December 2023, 13:16

Bekijk origineel

24 reacties

Reputatie 3

Ik heb zojuist meegedaan.

 

weer niet gewonnen 😥

Nee zelfde probleem hij zegt dat het al verlopen is …

Reputatie 7
Badge +1

 

Hoi! Is het iemand gelukt om voor vandaag mee te doen aan de winactie voor de kersttrui?

In het overzicht van Wintercity staat deze voor 8 december (vandaag dus) maar met de melding "verlopen"

NS is net als vorig jaar niet in staat om dit soort acties op adequate wijze af te handelen. Op dit forum staan de klachten over de Wintercity met stip op één.

Na de mispeer van vorig jaar had ik eerlijk gezegd verwacht dat het dit jaar een stuk beter zou gaan. Gezien het aantal topics hier gaat het helaas eerder slechter.

 

 

 

Verlopen zou niet moeten kunnen. De actie loopt nog. Ik heb hem na het lezen van dit topic ook geprobeerd en deze werkt wel. Als hier een slotje bij staat, dan kan het helpen om de cookies e.d. te verwijderen. Als dit niet het geval is, zou het kunnen zijn dat er al is deelgenomen. Wellicht dat iemand anders ook actief is onder dat e-mailadres (bijvoorbeeld voor het delen van een Mijn NS-account). 

Ik heb ook hetzelfde probleem al verschillende malen geprobeerd, uiteindelijk geeft hij verlopen aan

Heeft iemand daarvan een screenshot voor mij? Dan kan ik dat intern overleggen.

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb ook hetzelfde probleem al verschillende malen geprobeerd, uiteindelijk geeft hij verlopen aan

Na 1x proberen krijg je verlopen. Je kunt niet meerdere pogingen doen om de trui te winnen.

Ik wil graag de mogelijkheid hebben de NS foute kersttrui te winnen. Echter kan ik niet op de ‘doe mee’ knop drukken. 
En in het overzicht blijkt de actie te zijn verlopen. 
Gezien het alleen vandaag mogelijk is om mee te doen, zou ik graag een oplossing hiervoor hebben…

NS help a.u.b. met mijn kans op die geweldige trui!

 

 

Heeft iemand daarvan een screenshot voor mij? Dan kan ik dat intern overleggen.

Hierbij een schermprint, de knop doe mee is bij mij nooit actief geweest vandaag. Komt dit misschien omdat ik de quizvraag van vandaag al beantwoord heb, en pas daarna mee doe aan de actie voor de trui?

 

Cookies verwijderen of een private venster lossen het niet op. Niemand heeft verder toegang tot mijn account. 
 

 

Ik heb wel vandaag ook pas bij de beanie geklikt op doe mee (later begreep ik dat dat alleen op de dag zelf kan.) maar opende vandaag voor het eerst de Wintercity. Wellicht is dat het probleem? Want die had dus geblokkeerd want verlopen moeten zijn. 

Reputatie 7
Badge +3

@Soeperkoe Eerst vraag beantwoorden kan inderdaad de reden zijn dat je niet meer mee kunt voor de trui.

Badge +3

Ik heb zojuist meegedaan (niet gewonnen) en daarna is de knop ‘Doe mee’ grijs. Ik zie nergens iets over ‘verlopen’.

Voor de rest heb ik twee Mijn NS accounts die mee doen (het tellertje van de quizvragen verraadt met welke account ik ingelogd ben).

Maar de winacties (klik op het cadeautje rechtsboven) geven voor beide accounts precies hetzelfde aan (‘dit heb je al gekregen’).

Wellicht zou het op een andere computer nog wel lukken met mijn tweede account (want het lijkt erop dat er een lokaal cookie gebruikt wordt) 🤔

Reputatie 7
Badge +3

@Robert B dat verlopen zie je bij winacties als je op het pakje rechtsboven klikt.

Badge +3

@Robert Bdat verlopen zie je bij winacties als je op het pakje rechtsboven klikt.

Ehh, nee… er staat bij mij dan Deal of Winactie, niets over ‘verlopen’.

Oh, dat overzicht toont ook de deals en winacties die ik nog niet aangeklikt heb (maar nog wel te verzilveren zijn als ik dat zou willen).

Een Long Chicken voor € 4,95 bij Burger King kan je volgens mij goedkoper krijgen door de BK app te installeren en bij bestellen te zeggen ‘actiecode A7’ of zoiets. Heb er tot vorig jaar regelmatig eentje gehaald voor ik meen € 2,95 (snelle lunch onderweg).

Reputatie 7
Badge +3

@Robert Bdat verlopen zie je bij winacties als je op het pakje rechtsboven klikt.

Ehh, nee… er staat bij mij dan Deal of Winactie, niets over ‘verlopen’.

Oh, dat overzicht toont ook de deals en winacties die ik nog niet aangeklikt heb (maar nog wel te verzilveren zijn als ik dat zou willen).

Een Long Chicken voor € 4,95 bij Burger King kan je volgens mij goedkoper krijgen door de BK app te installeren en bij bestellen te zeggen ‘actiecode A7’ of zoiets. Heb er tot vorig jaar regelmatig eentje gehaald voor ik meen € 2,95 (snelle lunch onderweg).

Bij de beanie staat toch verlopen...

 

 

 

Badge +3

Ah, zie dat nu pas… ze hadden er inderdaad maar 300 of zo. Jammer dan 😅

Heb wel mee kunnen doen, niet gewonnen. Jammer, mogen ze in de verkoop doen van mij. 

ha, ik ben wel een gelukkige winnaar, maar vraag me af wanneer hij wordt verzonden. Dat staat niet in de bevestigingsmail

 

Goedemorgen, geen idee waar ik dit moet posten, dit gaat ook over mijn gewonnen kersttrui (dit jaar, dus 2023). Wel gewonnen dus, maar nog steeds niet ontvangen. Weet iemand bij de NS of ze al verstuurd zijn. Beetje vertraging ben ik wel gewend, maar dit is toch wel jammer nu alle foute kerstborrels voorbij zijn. Groeten Walter

Goedemorgen, geen idee waar ik dit moet posten, dit gaat ook over mijn gewonnen kersttrui (dit jaar, dus 2023). Wel gewonnen dus, maar nog steeds niet ontvangen. Weet iemand bij de NS of ze al verstuurd zijn. Beetje vertraging ben ik wel gewend, maar dit is toch wel jammer nu alle foute kerstborrels voorbij zijn. Groeten Walter

Weet je zeker dat je gewonnen hebt? NS stuurt wel vaker mails aan winnaars die geen winnaars blijken.

Super leuk om een kerst trui te winnen speciaal voor de kerst. Helemaal leuk dat ik nog steeds niets heb ontvangen en niks gehoord van de NS....slechte actie.

Beste NS, ik hoor graag in welk seizoen ik hem alsnog kan verwachten.

Reputatie 5

Dit is werkelijk te gênant voor woorden. Mensen die een product winnen krijgen het niet. Mensen die een overnachting winnen krijgen 4 dagen later een email dat ze het toch niet hebben gewonnen.

Het enige wat wel lijkt te werken is de kortingscode voor 10% korting op een kop koffie maar dan moet je wel je eigen beker meenemen, en helaas wil de winkel die de koffie schenkt je code niet accepteren.

Wintercity is zegmaar jouw meest ellendige treinreis van het afgelopen jaar. Weet je nog, dat je gestrand was op een station waar niemand ooit van gehoord had, om 11 uur savonds in de stromende regen, de NS zou bussen inzetten maar die kwamen niet, toen zeiden ze dat je een taxi mocht nemen en die zou vergoed worden? Nou, achteraf bleek dat die taxi ook niet vergoed werd. Dat is wintercity.

Reputatie 7
Badge +3

Volgend jaar is het weer kerst. 😁

Reageer