NS Wintercity werkt niet | NS Community
Sticky

NS Wintercity werkt niet

  • 1 December 2023
  • 130 reacties
  • 5115 Bekeken

Reputatie 2

Ik probeer me aan te melden voor NS wintercity maar dit lukt niet. Na invoeren van mijn emailadres ontvang ik geen email van NS met meer informatie. Ook niet in de spam folder. Ik voer het juiste emailadres in en ik heb een NS flex dal voordeel abonnement.

Zijn er meer mensen met dit probleem?


130 reacties

De site lijkt prima te werken, maar wat ik met een gratis dagje deelscooter moet ontgaat me. ;) Als onervaren scooterrijder zie ik dat zo in de winter niet echt zitten. ūüõĶūüö®De quizvragen sla ik even over.ūü§ó Kwam er vandaag achter dat er 5 vragen klaar staan... ūüôĄEerste vraag iets met watertappunten. Voor iedereen die het wel leuk vindt hoop ik dat de site snel werkt. Het ziet er in ieder geval wel gelikt uit!¬†Geen idee of er dit jaar weer een kerstpuzzel is voor de diegene die het leuk vinden om‚Ķ.

 … The computer says

Ik heb mij 27 november aangemeld en daarna geen mails ontvangen. Probeer de klantenservice al dagen te bereiken, maar werd maar niet doorverbonden. Net, na 60 minuten eindelijk doorverbonden, maar het antwoord was: ‚ÄúWe hebben het druk, heb geduld. Nog andere vragen?‚ÄĚ, met andere woorden; ze kunnen/willen er niks aan doen en hebben ook geen antwoord of en wanneer het opgelost wordt.¬†

Iemand enig idee hoe en wanneer dit opgelost wordt? 

Helaas niet, mjanse. We werken hard aan een oplossing. Helaas kan ik geen indicatie geven wanneer het zal worden opgelost.

Probeer het al dagen maar krijg geen enkele email wanneer ik mijn email adres in heb gevoerd bij de wintercity site. Big bummer!

Weer een grijs ‚ÄėLOGIN-vakje‚ÄĚ.

Dat klinkt alsof je je wilt aanmelden en dit scherm ziet: De login-knop wordt groen als je een emailadres hebt ingevuld en het vinkje voor de voorwaarden hebt geaccepteerd.

 

E-mail adressen met een + erin worden niet geaccepteerd, en adressen die eindigen op bijv .online ook niet.

Bedankt voor de reactie, maar…..Dat heb ik telkens zo gedaan, maar het vakje wordt niet groen maar grijs met een tekstje erin dat niet te lezen is.

Ik heb er verder van af gezien. Kost me teveel tijd en ergernis. Succes aan anderen!

Het lukt mij wel om aan te melden maar krijg geen e-mail.

Al d√°gen probeer ik me aan te melden voor Wintercity. Geen enkele email ontvangen.

 

Vorig jaar zonder problemen meegedaan met Wintercity.

Niet dat de kortingen/acties van Wintercity nou zo bijzonder zijn. Meeste zijn onzinnige dingen (bij aankoop van dit, dat gratis, enz). Maar misschien zit er nou wel wat leuks bij, je weet maar nooit.

Dag,

Nog steeds lukt het niet, bij partner en moeder wel?

Ik wil ook Wintercity meebeleven!

 

NB NAW gegevens kloppen in profiel, dus DOE iets!
 

We werken er hard aan. Helaas kan ik geen indicatie geven wanneer iedereen zich kan aanmelden.

Nog updates omtrent deze storing (geen bevestigings email) of hebben jullie het opgegeven voor dit jaar? Ik al bijna wel...

NS is nog steeds druk bezig om de storingen op te lossen. Steeds meer mensen kunnen zich aanmelden. Wij vinden het erg jammer dat dit nog niet voor iedereen geldt.

Nog updates omtrent deze storing (geen bevestigings email) of hebben jullie het opgegeven voor dit jaar? Ik al bijna wel...

Ik geloof er niet meer in, maar blijf het tegen beter weten in toch steeds weer proberen. (Zonder resultaat dus)

Afgelopen woensdag voor het eerst contact gehad met ns. Moest het gewoon nog eens proberen op een pc of tablet. Later zou het volgens ns een bug zijn en er zouden 10.000den klanten door getroffen zijn Afgelopen vrijdag is mijn account door ns vernieuwd. Na een nachtje slapen zou het werken. Werkt tot nu toe nog niet. Heb er belang bij vanwege de code voor een meereisticket. Er gaat heel wat tijd inzitten bij het vriendelijke ns personeel. Wat rest mij nog?

Reputatie 7
Badge +3

Afgelopen woensdag voor het eerst contact gehad met ns. Moest het gewoon nog eens proberen op een pc of tablet. Later zou het volgens ns een bug zijn en er zouden 10.000den klanten door getroffen zijn Afgelopen vrijdag is mijn account door ns vernieuwd. Na een nachtje slapen zou het werken. Werkt tot nu toe nog niet. Heb er belang bij vanwege de code voor een meereisticket. Er gaat heel wat tijd inzitten bij het vriendelijke ns personeel. Wat rest mij nog?

Je hebt wel een NS abonnement  (geen flex basis)? Elke dag proberen… en trap er niet in om emailadressen te wijzigen in mijnNS. Dat advies kreeg ik vorige wintercity en werkte niet. Ik heb vorig jaar niet mee kunnen doen en dit jaar lukt het tot nu toe wel. In het voorjaar nieuw account aangemaakt omdat ik ook nog andere ict problemen had (en heb).

Ik kan mij nog steeds niet aanmelden. Ik krijg geen e-mail over de aanmelding binnen.

Reputatie 7
Badge +3

Je mist niets. Ook al ben je aangemeld, kun je nog niet met alle acties meedoen en tref je bij winacties een grijze button aan = verlopen terwijl je nog niet hebt meegedaan.

Ik kan mij nog steeds niet aanmelden. Ik krijg geen e-mail over de aanmelding binnen.

Vervelend! Je zou even contact op kunnen nemen met Klantenservice, zodat je account gereset kan worden. Dat helpt meestal wel.

Reputatie 7
Badge +3

Je hebt wel een NS abonnement  (geen flex basis)? 

Met Flex Basis kun je ook gewoon meedoen, of dat zou in ieder geval moeten kunnen. Als het niet lukt dan ligt het aan de rits aan problemen die NS heeft mbt Wintercity. 

Je mist niets. Ook al ben je aangemeld, kun je nog niet met alle acties meedoen en tref je bij winacties een grijze button aan = verlopen terwijl je nog niet hebt meegedaan.

Dat verschilt. Ik kan (met Flex Basis) gewoon aan alle deals en winacties meedoen. Of ik dat wil is een andere zaak. 

 

Ik kan mij nog steeds niet aanmelden. Ik krijg geen e-mail over de aanmelding binnen.

Vervelend! Je zou even contact op kunnen nemen met Klantenservice, zodat je account gereset kan worden. Dat helpt meestal wel.

Mijn account is ook gereset, maar ook dat hielp niet. Nog steeds geen mail van NS. 

Ik probeer me aan te melden voor NS wintercity maar dit lukt niet. Na invoeren van mijn emailadres ontvang ik geen email van NS met meer informatie. Ook niet in de spam folder. Ik voer het juiste emailadres in en ik heb een NS flex dal voordeel abonnement.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Bij mij lukt het vanaf het begin ook niet. Merkwaardig is dat ik door ns klantenservice van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Ik reis mijn hele leven met ns en heb al meer dan 10 jaar een abonnement voor ouderen. Bij mijn vrouw werkt alles naar behoren. Ik ben nu zwaar teleurgesteld in de ns om een deel van hun abonnementshouders zo te behandelen. Zozeer antigevoelens op te wekken bij mensen die je goed gezind zijn. Dit gaat van mond op mond. Dit gaat zoveel goodwill kosten. Heel heel dom.

Ik probeer me aan te melden voor NS wintercity maar dit lukt niet. Na invoeren van mijn emailadres ontvang ik geen email van NS met meer informatie. Ook niet in de spam folder. Ik voer het juiste emailadres in en ik heb een NS flex dal voordeel abonnement.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Bij mij lukt het vanaf het begin ook niet. Merkwaardig is dat ik door ns klantenservice van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Ik reis mijn hele leven met ns en heb al meer dan 10 jaar een abonnement voor ouderen. Bij mijn vrouw werkt alles naar behoren. Ik ben nu zwaar teleurgesteld in de ns om een deel van hun abonnementshouders zo te behandelen. Zozeer antigevoelens op te wekken bij mensen die je goed gezind zijn. Dit gaat van mond op mond. Dit gaat zoveel goodwill kosten. Heel heel dom.

Ik vind het ook onrechtvaardig omdat mijn vrouw wel een meereiskaartje krijgt en een vriendin kan meenemen voor een trip terwijl mij die mogelijkheid wordt ontzegd. Ik wil ook wel eens met een vriendin op stap...

Mijn collega's en ik van de klantenservice proberen alle klanten zo goed mogelijk te woord te staan. Helaas hebben wij ook niet alle informatie rondom de actie. Zodra er problemen bij ons bekend zijn, sturen wij deze gelijk door. Excuses voor het ongemak!

Mijn collega's en ik van de klantenservice proberen alle klanten zo goed mogelijk te woord te staan. Helaas hebben wij ook niet alle informatie rondom de actie. Zodra er problemen bij ons bekend zijn, sturen wij deze gelijk door. Excuses voor het ongemak!

Kijk dat bedoel ik nou. Ontzettend lief antwoord, maar het helpt mij niet. Zo krijg ik nog steeds geen meereiskaartje en kan ik geen vriendin mee op trip nemen....

 

Om een idee te krijgen hoeveel mensen buitengesloten worden van deze wintershitty actie, heb ik een facebookgroep gemaakt.

https://www.facebook.com/groups/676894034558435/?ref=share

Dan kunnen we ook één stem maken richting de NS. Het kan toch niet zo moeilijk zijn dit op te lossen (tenzij het geen prioriteit heeft). Ik ben ook benieuwd wie (net als ik) vorig jaar ook soortgelijke problemen hebben gehad met deze actie...

Vandaag zondag 17 december 2023 krijg ik nog steeds geen bevestiging van deze ns actie. Ik hou nog even vol. Bij mijn partner loopt alles wel goed terwijl wij een zelfde type abonnement hebben.

Reageer