Sticky

NS Wintercity werkt niet

  • 1 December 2023
  • 130 reacties
  • 5127 Bekeken


Toon eerste bericht

130 reacties

Bij mij werkt het ook niet. Heb een Flex Dal Voordeel abonnement. Heb vandaag al meermaals geprobeerd aan te melden. 30 minuten en 10 minuten geleden ook nog. Geen mail, ook niet in de spam. Klantenservice kon me via de chat ook niet helpen en zeggen dat ze het intern heeft doorgezet.

Het klopt helaas dat er nu wel weer een storing gaande is betreffende het aanmelden. We werken hard aan een oplossing.

Ik krijg helaas ook steeds dezelfde melding. Opnieuw aanmelden werkt helaas niet. 

 

Helaas krijg ik ook geen email na aanmelden (of inloggen). Na het invoeren van mijn emailadres + akkoord met voorwaarden, krijg ik wel het scherm dat ik een vervolgemail krijg. Maar dat komt telkens niet verder. Niet vanochtend, niet vanmiddag en ook nu niet.

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Helaas krijg ik ook geen email na aanmelden (of inloggen). Na het invoeren van mijn emailadres + akkoord met voorwaarden, krijg ik wel het scherm dat ik een vervolgemail krijg. Maar dat komt telkens niet verder. Niet vanochtend, niet vanmiddag en ook nu niet.

 

 

Die melding had ik de vorige wintercity elke dag, 31 dagen lang...

Badge +3

Fraai is dat, en dat dus gewoon met het e-mailadres van je Mijn NS account?

Weet je wat, ik probeer het even met een totaal fake e-mailadres (dat wel van mij is natuurlijk)

En na een paar seconden de verwachte mail (afgewezen natuurlijk)… 

Krijg je na aanmelden geen mail zoals ik? Dan ligt dat helemaal niet aan de NS volgens mij @MoDe maar aan je e-mail provider of zo (eigen domein)… 🤔

Helaas krijg ik ook geen email na aanmelden (of inloggen). Na het invoeren van mijn emailadres + akkoord met voorwaarden, krijg ik wel het scherm dat ik een vervolgemail krijg. Maar dat komt telkens niet verder. Niet vanochtend, niet vanmiddag en ook nu niet.

 

 

Die melding had ik de vorige wintercity elke dag, 31 dagen lang...

Dat is wel balen zeg. Reis nog wekelijks met de NS en dan zijn voordeeltjes wel een leuke toevoeging. Kopje chocomelk heb ik blijkbaar al gemist...

Fraai is dat, en dat dus gewoon met het e-mailadres van je Mijn NS account?

Weet je wat, ik probeer het even met een totaal fake e-mailadres (dat wel van mij is natuurlijk)

En na een paar seconden de verwachte mail (afgewezen natuurlijk)… 

Krijg je na aanmelden geen mail zoals ik? Dan ligt dat helemaal niet aan de NS volgens mij… 🤔

Ook dit geprobeerd en kreeg razendsnel dezelfde email binnen. Maar op de juiste email weer niks.

Badge +3

Succes dan bij de Klantenservice @Jimmyenes 

Lees alle andere topics https://community.ns.nl/search?q=niet+wintercity en trek je conclusie 😴

 

Badge +3

Oh wacht, bij @MoDe werkt nooit iets 

 

Ook hier hetzelfde probleem, werkt nog steeds niet!!!! (net als vorig jaar).

Geen bevestigings-email. Wordt er een beetje moe van...

"Check je inbox"… Wat leuk dat je mee wilt reizen. Je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail van ons met meer informatie.

En daar blijft het bij, heb mijn email adres inmiddels al 10 keer opnieuw ingegeven, maar de bevestiging email komt niet. Net als vorig jaar, toen heb ik met dezelfde problemen, ook niet mee kunnen doen aan deze actie. Valt me erg tegen...

Ook vandaag. Werkt nog steeds niet.

Bij mij lukt het aanmelden ook niet. Telkens krijg ik de melding dat ik binnen een paar minuten mijn mailbox moet checken, maar ik krijg maar geen mail. Ook niet in mijn spam map. Vorig jaar ging het helemaal prima, dus snap niet waarom het nu niet lukt...

Reputatie 7
Badge +3

Oh wacht, bij @MoDe werkt nooit iets 

 

Is mij nu wel gelukt om mee te doen. 

Maar helaas nu problemen met inloggen op deze community.

Hier lukt het ook (weer) niet:

In mijn account ook twee kaarten van mijn kinderen. Misschien dat dat meespeelt?

Reputatie 7
Badge

Er is een storing. Wordt aan gewerkt.

Goedemiddag Miekje, Welkom op de NS Community!

Ervaar je dit probleem op dit moment nog steeds? Ik heb zojuist het bericht ontvangen dat de storing is verholpen. Je dient je opnieuw aan te melden en kan dan met de Wintercity actie meedoen. Dit geld ook voor de overige personen die mee willen doen aan de actie. Mocht het aanmelden alsnog niet lukken. Meldt dat dan vooral onder deze topic (het liefst met een foto). Ik zal er dan gelijk een e-mail achteraan sturen naar de desbetreffende afdeling als er meerdere mensen zijn met hetzelfde probleem. Vind het erg vervelend voor jullie dat de actie zo'n moeizame start heeft!

Hoi melissa, bij mij blijft het probleem zich voor doen ik meld me netjes aan daarna staat er dat ik een mail krijg maar die komt vervolgens niet. Ik heb 2 abonnementen dus zou wel moeten

Reputatie 2

Zojuist weer geprobeerd... Ik krijg nog steeds geen bevestigingsmail na aanmelden. Ook niet in de spam folder. Ik krijg wel op een ander hotmail adres van me een afwijzingsmail als ik me daarmee probeer aan te melden. Zucht...

Hopelijk hebben ze net zoveel moeite met het versturen van de factuur maar dat zal wel niet. 

Reputatie 7
Badge +3

Zojuist weer geprobeerd... Ik krijg nog steeds geen bevestigingsmail na aanmelden. Ook niet in de spam folder. Ik krijg wel op een ander hotmail adres van me een afwijzingsmail als ik me daarmee probeer aan te melden. Zucht...

Hopelijk hebben ze net zoveel moeite met het versturen van de factuur maar dat zal wel niet. 

Vergeet het maar die factuur krijg je gewoon.

Goedemiddag Miekje, Welkom op de NS Community!

Ervaar je dit probleem op dit moment nog steeds? Ik heb zojuist het bericht ontvangen dat de storing is verholpen. Je dient je opnieuw aan te melden en kan dan met de Wintercity actie meedoen. Dit geld ook voor de overige personen die mee willen doen aan de actie. Mocht het aanmelden alsnog niet lukken. Meldt dat dan vooral onder deze topic (het liefst met een foto). Ik zal er dan gelijk een e-mail achteraan sturen naar de desbetreffende afdeling als er meerdere mensen zijn met hetzelfde probleem. Vind het erg vervelend voor jullie dat de actie zo'n moeizame start heeft!

Het inloggen lukt bij mij nu nog steeds niet, op beide van mijn accounts geprobeerd, bij een krijg ik een melding dat het helaas niet gelukt is en bij de ander krijg ik helemaal geen email.

Ook hier lukt het nog steeds niet om aan te melden. Al 2 dagen geprobeerd op diverse tijdstippen, maar ik ontvang geen bevestigingsmail.

Wat een geluk dat ik bij de actie wintercity niet alleen in de kou wordt gezet door NS. Al dagen aan het proberen om me an te melden, maar helaas. Er zal wel sneeuw of iets dergelijks op de lijn liggen.

Goedemiddag Miekje, Welkom op de NS Community!

Ervaar je dit probleem op dit moment nog steeds? Ik heb zojuist het bericht ontvangen dat de storing is verholpen. Je dient je opnieuw aan te melden en kan dan met de Wintercity actie meedoen. Dit geld ook voor de overige personen die mee willen doen aan de actie. Mocht het aanmelden alsnog niet lukken. Meldt dat dan vooral onder deze topic (het liefst met een foto). Ik zal er dan gelijk een e-mail achteraan sturen naar de desbetreffende afdeling als er meerdere mensen zijn met hetzelfde probleem. Vind het erg vervelend voor jullie dat de actie zo'n moeizame start heeft!

 

Gisteren en vandaag mail ontvangen met login knop naar de Wintercity, maar alle twee werken niet:

Helaas!
Niet gelukt om in te loggen, probeer het nog een keer via de link in de email.

Help?

Dag Melissa ns,

Ik heb net te horen gekregen dat we maandag meer horen over de "storing" Toen ik de uitnodiging voor Wintercity kreeg heb ik me voor het eerst geprobeerd aan te melden, maar de beloofde bevestigingsmail niet ontvangen. Ook alle andere dagen niet. Bellen met klantenservice leverde de meest onzinnige acties op, zoals doorverbinden naar NS Internationaal, omdat die over Wintercity zouden gaan. Dit betwijfelde ik al. Ze bleken er zelfs nog nooit van Wintercity gehoord te hebben. Vorig jaar ben ik ook meer dan een week bezig geweest met EXACT hetzelfde probleem. Had nu gehoopt gewoon mee te kunnen doen, maar mis de eerste actiedagen dus al weer. 

Als het volgend jaar weer zo gaat, hoop ik geen uitnodiging te krijgen. Door de uitnodiging krijg ik er zin in, daardoor investeer ik tijd om mee te kunnen doen, maar uiteindelijk kost het me meer geld (telefoontjes) en frustratie dan dat het iets oplevert.

En dan zie ik ook nog andere mensen met andere problemen met dezelfde actie en vragen me af "hoe moeilijk kan het zijn een jaarlijks terugkerende actie werkend te krijgen ".  Heel moeilijk blijkbaar. 

 

Bij een bestaand probleem waar aan gewerkt wordt, zou het ook fijn zijn dat medewerkers van de klantenservice daarvan op de hoogte zijn en misschien een melding op de Wintercity site?

 

Ik ga het dit jaar nog proberen om aan te haken. Al weer te veel geïnvesteerd.

Reageer