Ook op dag 3 van Wintercity 2023 kan ik op géén enkele manier inloggen, wat een blamage voor NS ! Hoe kan dit zo fout gaan ?
Beste antwoord door MoDe
Bekijk origineelOok op dag 3 van Wintercity 2023 kan ik op géén enkele manier inloggen, wat een blamage voor NS ! Hoe kan dit zo fout gaan ?
Beste antwoord door MoDe
Bekijk origineelIk krijg dagelijks een juichend bericht van NS Wintercity, maar op geen enkele manier en met geen enkele browser kom ik verder. Is niet te openen. En ik lees dat ik niet de enige ben.
Om ongeveer 13 u wéér geprobeerd. En zowaar, ik kreeg een bevestigingsmail.
ik kon nog vanaf het begin in de trein instappen. Ook andere reizigers succes gewenst!
Ook nogsteeds hetzelfde probleem… Inmiddels op X een berichtje gestuurd. Ben benieuwd wat ze kunnen doen!
Ik heb precies hetzelfde, zelfs de klantenservice wil hier niks aan doen, verschrikkelijk!
Ik kan helaas geen oplossing aandragen behalve om contact op te nemen met onze klantenservice. Er wordt hard gemerkt om dit op te lossen.
Ook ik heb na talloze pogingen, tot nu net, nog steeds geen mail ontvangen om mee te gaan met de Wintercity. Hoe nu verder?????
Het inlogprobleem bestaat nog steeds. Of anders gezegd: na aanmelden via de site krijg ik geen bevestigingsmail om verder te gaan.
Maandagmorgen klantenservice van NS gebeld, het is vanmiddag opgelost. Het is nu dinsdagmorgen en nog steeds géén op;ossing!
Ik exact hetzelfde. En nul communicatie vanuit NS hierover, erg jammer.
Ja dat krijg ik vanaf vrijdag al te zien, op de pc, tablet en telefoon.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.