beantwoord

prijs gewonnen met ns wintercity, hoe inwisselen?

  • 24 December 2023
  • 54 reacties
  • 2644 Bekeken

Yes! Ik heb een mail ontvangen dat ik een overnachting bij Stayok Spoorwegmuseum heb gewonnen voor 4 personen inclusief toegang tot het museum, via ns wintercity!

 

Mijn zoontjes zijn ontzettend blij. Nu zou ik willen kijken of ik de prijs al deze week zou kunnen inwisselen, wat is wijsheid? Kan ik gewoon Stayok bellen?

 

 

icon

Beste antwoord door Lois95 24 December 2023, 08:35

Bekijk origineel

54 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Geen correctiemail gehad dus ik ga binnenkort genieten van mijn overnachting 🙂 en bezoek aan spoorwegmuseum 🫠

 

Reputatie 7
Badge +1

Geen correctiemail gehad dus ik ga binnenkort genieten van mijn overnachting 🙂 en bezoek aan spoorwegmuseum 🫠

 

Als je die mail voorlegt aan je rechtsbijstandverzekering is NS volgens mij volledig kansloos en zullen ze de prijs gewoon dienen uit te keren. Er zijn hier al heel veel topics over communicatiefouten van NS en ik vind deze ook wel weer zeer bijzonder. 

Reputatie 7
Badge +3

Geen correctiemail gehad dus ik ga binnenkort genieten van mijn overnachting 🙂 en bezoek aan spoorwegmuseum 🫠

 

Als je die mail voorlegt aan je rechtsbijstandverzekering is NS volgens mij volledig kansloos en zullen ze de prijs gewoon dienen uit te keren. Er zijn hier al heel veel topics over communicatiefouten van NS en ik vind deze ook wel weer zeer bijzonder. 

Dat is een goede, maar denk dat een rechtsbijstandverzekering hier niets mee gaat doen.

Badge +3

Op zich ben ik het wel met u eens ware het niet dat NS echt wel heel vaak dergelijke foutjes maakt. En zeker bij dit soort mails zou je toch echt wel van zo'n groot bedrijf mogen verwachten dat dit dubbel zo niet drie dubbel gecheckt wordt.

Heb die excuus-mail niet maar wel een screenshot gezien, en daar staat inderdaad iets in van die strekking ‘Sorry, na checken en dubbel checken… ging het toch mis’ 😂

Reputatie 1

Ook ik heb deze mail gehad. Nog geen mail terug gekregen dat het een fout is. Echter heb ik na het lezen van deze berichten en dat de ns verder niks niet doet aan de gedupeerde eens opgezocht en dit gevonden: 

Hierin staat dat alle uitgeloofde prijzen uitgekeerd moeten worden. (Dit is wettelijk zo bepaald). Het is vervelend voor de NS dat deze fout gemaakt is, maar zeker een compensatie is netjes in dit geval. Zeker voor een groot bedrijf als hun. Heb deze informatie trouwens hierop gevonden: https://diederichlegal.nl/regels-winactie/

Reputatie 7
Badge +1

Op zich ben ik het wel met u eens ware het niet dat NS echt wel heel vaak dergelijke foutjes maakt. En zeker bij dit soort mails zou je toch echt wel van zo'n groot bedrijf mogen verwachten dat dit dubbel zo niet drie dubbel gecheckt wordt.

Heb die excuus-mail niet maar wel een screenshot gezien, en daar staat inderdaad iets in van die strekking ‘na checken, dubbel checken… ging het toch mis’ 😂

NS stapelt fout op fout op fout en de reiziger moet dan maar reageren met foutje moet kunnen??? Excuusmail is dus blijkbaar ook weer niet door iedereen ontvangen. Echt dit bedrijf moet zich maar eens gaan concentreren op de kerntaken daar gaat al genoeg mis en dit soort acties als wintercity loopt nu al 2 jaar op een behoorlijke puinhoop uit. Stop daar dus mee en zet de mensen van de marketing maar in op nuttige plekken in het bedrijf.

 

Zoals @mrfreeze al aangaf: Net als je dacht dat het niet meer erger kon rond de Wintercity … 😪 

Reputatie 7
Badge +3

Tip voor NS, gewoon volgend jaar niet meer doen dat Wintercity, het is de ellende niet waard. Wil men toch wat leuks doen voor de abonnementhouders, stuur deze dan gewoon per mail wat couponcodes zonder al dit soort kinderachtige nonsens (een treintje wat gaat rijden). Of ga op de “ouderwetse” toer en stuur weer een papieren Dagje uit met daarbij de kortingsbonnen en couponcodes. Zo'n digitale actie foutloos uitvoeren is blijkbaar te hoog gegrepen voor NS. 

Reputatie 1

Tip voor NS, gewoon volgend jaar niet meer doen dat Wintercity, het is de ellende niet waard. Wil men toch wat leuks doen voor de abonnementhouders, stuur deze dan gewoon per mail wat couponcodes zonder al dit soort kinderachtige nonsens (een treintje wat gaat rijden). Of ga op de “ouderwetse” toer en stuur weer een papieren Dagje uit met daarbij de kortingsbonnen en couponcodes. Zo'n digitale actie foutloos uitvoeren is blijkbaar te hoog gegrepen voor NS. 

Mee eens. Die dagjes uit kortingen en gratis dagkaart/upgrades waren altijd leuk om te krijgen. 

Badge +3

Ik bemoei me er verder niet mee (geen gedupeerde), maar de ‘foutjes’ bij NS #wintercity stapelen zich wel op… 😪

Via DM op X toch maar die 10% kortingscodes gevraagd, want die zou iedereen moeten krijgen. toch?

Maar zijn ze nou werkelijk gek geworden? Ik geef mijn e-mail adres(sen) en klantnummer(s) en nu willen ze weten of ik het wel ben ❔⁉

 

Reputatie 7
Badge +1

Ik bemoei me er verder niet mee (geen gedupeerde), maar de ‘foutjes’ bij NS #wintercity stapelen zich wel op… 😪

Via DM op X toch maar die 10% kortingscodes gevraagd, want die zou iedereen moeten krijgen. toch?

Zijn ze nou helemaal gek geworden? Ik geef mijn e-mail adres(sen) en klantnummer(s) en nu willen ze weten of ik het wel ben ❔⁉

 

Als ze zelf jou niet kennen Robert???😀

Reputatie 7
Badge +3

Via DM op X toch maar die 10% kortingscodes gevraagd, want die zou iedereen moeten krijgen. toch?

Die kortingscode staat ook toch gewoon bij je Wintercity bedankjes als je de kortingscode hebt opgevraagd, met daarbij een gele button “Meer info & bestellen”?

Of heb jij de code nog niet opgevraagd? Eerder deelde jij deze screenprint

 

Heb je wel op die gele button “Bekijk kortingscode”geklikt. Zo nee, dan krijg je ook geen mail. 

Badge +3

 

Heb je wel op die gele button “Bekijk kortingscode”geklikt. Zo nee, dan krijg je ook geen mail. 

De button 'Doe mee’ was wel blauw of geel, dus ik kon meedoen maar natuurlijk niet gewonnen.

@Momo ik verwachtte die code later te kunnen bekijken. Nee, is helemaal teruggetrokken die actie!

Het maakt mijzelf echt nul komma nul uit, maar snap de consternatie wel.

Jij hebt die mail met blauwe (nou ja hij was geel, in je mail dus) knop in ieder geval wel 🤣

Bij mij is het #wintercity ‘niet meer mogelijk'… dus geen 10% korting voor die 4-persoonskamer bij Stayokay Utrecht. 🙄

https://x.com/DonjaHoevers/status/1738984204954665128?

Oeps, gelukkig heb ik geen kinderen die ik al bij meemaakt heb.

Wordt vervolgd.

Reputatie 7
Badge +3

De button 'Doe mee’ was wel blauw of geel, dus ik kon meedoen maar natuurlijk niet gewonnen.

@Momo ik verwachtte die code later te kunnen bekijken. Nee, is helemaal teruggetrokken die actie!

 

En als je nu klikt op het rondje met ingepakt cadeautje wat rechts boven staat en dan naar beneden scrolt tot cadeautje van vandaag. Krijg je dan ook niet de code te zien als je daarop klikt? 

 

 

Jij hebt die mail met blauwe (nou ja hij was geel, in je mail dus) knop in ieder geval wel 🤣

Blauwe knop in de mail, gele knop in Wintercity. NS houdt het wel bij blauw/geel. 😄

 

Badge +3

En als je nu klikt op het rondje met ingepakt cadeautje wat rechts boven staat en dan naar beneden scrolt tot cadeautje van vandaag. Krijg je dan ook niet de code te zien als je daarop klikt? 

 

 

Jij hebt die mail met blauwe (nou ja hij was geel, in je mail dus) knop in ieder geval wel 🤣

Blauwe knop in de mail, gele knop in Wintercity. NS houdt het wel bij blauw/geel. 😄

Ik zit op het randje van ‘boos worden’ dus laat mij maar even gewoon chagrijnig zijn.

En die quiz gaat vast één iemand winnen, einde maand en alle vragen  meteeen goed!

 

Reputatie 5

Op de wintercitywebsite kreeg ik duidelijk het sneue koekemannetje voor mijn neus met de mededeling "Niet gewonnen!” Met daarbij de code voor 10% korting voor de stayokay spoorwegkamer. Enkele minuten later las ik een e-mail van NS waarin stond dat ik een overnachting in het Stayokay gewonnen heb. "Leuk, maar dat klopt niet!” dacht ik, de programmeurs van NS zo langzamerhand kennende. Een overnachting in die kamer had me best leuk geleken, maar ook met 10% korting blijft het me te prijzig.

Overigens zou ik me best willen aansluiten bij een rechtszaak hierover, maar eigenlijk lijkt het me de moeite niet waard. Sneu voor de kinderen en ik hoop dat er voor de suffe programmeur in kwestie nog een functie elders is.

Badge +3

Op de wintercitywebsite kreeg ik duidelijk het sneue koekemannetje voor mijn neus met de mededeling "Niet gewonnen!” Met daarbij de code voor 10% korting voor de stayokay spoorwegkamer. Enkele minuten later las ik een e-mail van NS waarin stond dat ik een overnachting in het Stayokay gewonnen heb. "Leuk, maar dat klopt niet!” dacht ik, de programmeurs van NS zo langzamerhand kennende. Een overnachting in die kamer had me best leuk geleken, maar ook met 10% korting blijft het me te prijzig.

Precies, dat dus voor jou. Ik geen enkele mail gekregen (gelukkig maar, anders zou ik er zomaar rechten aan kunnen ontlenen!) 🎅

Off-topic https://www.youtube.com/watch?v=OR07r0ZMFb8 op 2:30
We got the spirit, let’s go eat! (en op 1:10 ging het nog even over 24 december in die song)

Reputatie 7
Badge +3

Ik zag vandaag dat bij wintercity voor gisteren een troostprijs klaarstond met 10% korting voor stayokay. Gisteren bij het meedoen kreeg ik geen melding dat ik een troostprijs had gewonnen. Op de win-mail nog geen rectificatie gehad. Stay-okay Utrecht maak mijn bed maar vast op.

Dit is echt een blunder van je jewelste. Zoveelste miskleun van dat verschrikkelijke Wintercity.

Fijn die jaarlijkse chaos van de Wintercity. Houdt de mensen wel bezig om al die dagen door te komen.

Badge +3

@Momo heeft gelijk, ik had op die knop moeten drukken voor de code en dan krijg je hem ook per e-mail (voor zover dat goed gaat, bij mij werkt het voor de andere aanbiedingen).

Ze gaan het nu via X/Twitter voor me reglelen, heb de actie zelf niet nodig maar leuk om weg te geven.

Handiger zou zijn om die knop in Wintercity voor bekijken code weer aan te zetten.

Bij het overzicht ‘Dit heb je al gekregen’ staat Verlopen.

Maar hoe weet je nu of je dit wel of niet hebt gewonnen? Ik heb alleen de ‘gefeliciteerd'e-mail ontvangen, maar geen correctie hierop….

Maar ook nooit een e-mail van Stayokay ontvangen. Dat zegt genoeg, vrees ik? 😪

Reputatie 7
Badge +3

Maar hoe weet je nu of je dit wel of niet hebt gewonnen? Ik heb alleen de ‘gefeliciteerd'e-mail ontvangen, maar geen correctie hierop….

Maar ook nooit een e-mail van Stayokay ontvangen. Dat zegt genoeg, vrees ik? 😪

Wat gaf de Wintercity pagina aan toen je op de gele button klikte om mee te doen met de winactie? Als je niet gewonnen hebt, zou daar hebben gestaan “Geen prijs, wel korting” zoals ergens hierboven al een screenprint van staat.

En wat staat er als je op de Witercity pagina recht boven op ingepakte cadeautje icoon klikt bij de dag van deze winactie? Als je niet gewonnen hebt staat daar de code om 10% korting te krijgen.

Zo ver ik uit de reacties hier kan halen, was alleen de mail verkeerd, de rest zou wel goed moeten en aangeven of je gewonnen hebt of niet (en dan korting krijgt). 

Reputatie 6
Badge +1

Ik krijg zojuist deze mail binnen, terwijl ik gewoon netjes de mail heb gekregen dat ik niet heb gewonnen 😅

 

Het geklungel is ongekend stuitend. Pek en veren voor de incompetente IT-medewerker die dit op zijn geweten heeft.

Jammer ik heb nu pas de e-mail gekregen dat ik niet gewonnen heb. Beetje laat want ik zie hier dat sommige hem drie dagen geleden al hadden. 
 

Gelukkig heb ik geen kleine kinderen meer die ik teleurgesteld heb. Mijn dochter had er veel zin in maar ze snapt het gelukkig wel. Maar vind dit best slordig.  
 

Dit zijn geen miljoenen en de NS is geen Postcode Loterij, maar als Gaston voor mijn deur staat met een gouden envelop mag ik ervan uitgaan dat de inhoud daadwerkelijk voor mij is. Wat een ontzaglijk lompe fout is dit dan ook van de NS.

Ik kom er wel overheen, maar voor mijn kinderen is dit een gouden envelop en die hebben geen boodschap aan een excuusmailtje, zouden ze die al kunnen lezen.

Ik verwacht niet dat de NS voor hen nog met iets verzachtends komt, dus dat zal ik wel weer moeten doen.

Ze hoeven alleen niet te verwachten dat ik nog met zulke acties meedoe, want heel geloofwaardig is het allemaal niet. Waarschijnlijk kan je alleen de prijzen “winnen” waarbij je iets moet bijbetalen.

Reageer