beantwoord

samen reizen op vrijdag 25 augustus

  • 1 August 2023
  • 14 reacties
  • 293 Bekeken

Waarom mag ik vrijdag 25 augustus geen samenreisticket uit de weg-is-weg actie bestellen? Deze datum kan ik niet selecteren.

icon

Beste antwoord door Tomas NS 1 August 2023, 20:24

Bekijk origineel

14 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Goede vraag… maar zie het antwoord van @Tomas NS 

 

Hoi Lydia1966 en welkom bij onze Community.

Ik heb dit ook voor je moeten navragen, maar het blijkt dat deze actie niet geldig is in het weekend van de Grand Prix van Zandvoort.

Reputatie 7
Badge +3

Zal wel zijn vanwege de Dutch Grand Prix, ook op zaterdag de 26e en zondag de 27e is de Meereisretour uit de Weg=Weg weken niet te verzilveren, al kan het niet in de voorwaarden terug vinden.

Maar er is nog een andere Meereisretour, deze is gedurende het jaar iedere keer naar een andere groep abonnementhouders per mail verstuurd en die is wel gedurende de dagen van de Dutch Grand Prix in te wisselen. https://www.ns.nl/uitgelicht/acties/meereisretour.html

Badge +3

Zet het er gerust bij in de voorwaarden.

Reputatie 7
Badge +3

Is nu aangepast (versie 2)

Wel beetje slordig dat er boven het document staat “Actievoorwaarden ‘CHECK scooter’

 

Badge +3

Zal wel zijn vanwege de Dutch Grand Prix, ook op zaterdag de 26e en zondag de 27e is de Meereisretour uit de Weg=Weg weken niet te verzilveren, al kan het niet in de voorwaarden terug vinden.

Maar er is nog een andere Meereisretour, deze is gedurende het jaar iedere keer naar een andere groep abonnementhouders per mail verstuurd en die is wel gedurende de dagen van de Dutch Grand Prix in te wisselen. https://www.ns.nl/uitgelicht/acties/meereisretour.html

Helaas, zoals verwacht hebben ze 25/26/27 augustus daar nu ook uitgesloopt. https://www.ns.nl/producten/s/120822007

@Tomas NS wat suf zeg! Ik zou graag gebruik maken van de upgrade-actie naar 1e klas op zondag 27 augustus, op de route Baarn > Rotterdam. Ik kom dan dus niet eens in de buurt van Zandvoort. ☹️ Jammer dat die Grand Prix het ‘verpest’ voor de rest!

@Tomas NSwat suf zeg! Ik zou graag gebruik maken van de upgrade-actie naar 1e klas op zondag 27 augustus, op de route Baarn > Rotterdam. Ik kom dan dus niet eens in de buurt van Zandvoort. ☹️ Jammer dat die Grand Prix het ‘verpest’ voor de rest!

Houd ook rekening met veel minder treinen door de milieuvervuiling in Zandvoort.

Reputatie 6

@Tomas NSwat suf zeg! Ik zou graag gebruik maken van de upgrade-actie naar 1e klas op zondag 27 augustus, op de route Baarn > Rotterdam. Ik kom dan dus niet eens in de buurt van Zandvoort. ☹️ Jammer dat die Grand Prix het ‘verpest’ voor de rest!

Zelfde hier. Ik reis dat weekend naar Aken voor een concert. Het is dat ik een traditonele dagkaart heb gekregen met in/uit check mogelijkheid. Maar anders had ik ook zoiets willen doen maar was dat niet mogelijk. De 1e klas upgrade bewaar ik wel voor de terugweg. 

Reputatie 6

Ik heb voor deze datum het kaartje al besteld en verzilverd…blijft hij dan wel geldig? 

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb voor deze datum het kaartje al besteld en verzilverd…blijft hij dan wel geldig? 

Ja.

Reputatie 6

Gelukkig! Kan ook bijna niet anders :)

Reputatie 7
Badge +3

Voor degenen die begin juli de mailing “Tijd om over te stappen naar de 1e klas?” hebben ontvangen, de kortingscode voor een 1e klas upgrade voor €2,50 daaruit is wel geldig tijdens de dagen van de Grand Prix (tenzij NS dit nu gaat aanpassen). 

Reputatie 2

@Tomas NSwat suf zeg! Ik zou graag gebruik maken van de upgrade-actie naar 1e klas op zondag 27 augustus, op de route Baarn > Rotterdam. Ik kom dan dus niet eens in de buurt van Zandvoort. ☹️ Jammer dat die Grand Prix het ‘verpest’ voor de rest!

Zelfde hier. Ik reis dat weekend naar Aken voor een concert. Het is dat ik een traditonele dagkaart heb gekregen met in/uit check mogelijkheid. Maar anders had ik ook zoiets willen doen maar was dat niet mogelijk. De 1e klas upgrade bewaar ik wel voor de terugweg. 

Tip: met de 50% korting reis je in het weekend van Zandvoort voor €17,50. Als je er een gratis OV-Chipkaart bij kiest, kun je dit abonnement op vrijdag 25 augustus laten ingaan. Je reis dan 5 weekeinden onbeperkt voor €17,50.

 

https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/abonnement/weekend-vrij

Reageer