Volgens onderstaande mail zou ik een dagretour voor 10 euro kunnen kopen.
Maar als ik op de link klik kom ik op de algemene pagina van weg-is-weg, zonder dat deze aanbieding er bij staat.
Kunt u mij de juiste link toesturen?
Vriendelijke groet,
Engbert van ‘t Hul
Bladzijde 4 / 4
Ik ken de aanbieding voor vaste klanten niet.
De link naar die aanbieding is wel eens vaker door mij en anderen geplaatst in diverse topics, zelfs in dit topic op pagina 1 nog. Die aanbiedingspagina is nu verdwenen van de NS website maar we hebben altijd nog het webarchief
Je mag in jouw handen klappen dat je maar liefst 3 vouchers hebt gekregen. Je had nl. recht op 1 meereiskaartje. Ik ben wel benieuwd wat voor vouchers je hebt gekregen, want meereiskaartjes zijn niet meer te bestellen.
Wat een misplaatste pretenties weer !
Ter info: heb zelf vorige week, onder het motto “Vaste klanten verdienen voordeel”, een kortingscode voor een meereisretour ontvangen. Verder heeft mijn echtgenote deze week ter gelegenheid van haar verjaardag zelfs 3 cadeautjes , waaronder een kortingscode voor een meereisretour, ontvangen.
Ter info: heb zelf vorige week, onder het motto “Vaste klanten verdienen voordeel”, een kortingscode voor een meereisretour ontvangen.
Zonder dat je hier de link geeft, is dat dan via een nieuwe actiepagina die wel gewoon 60 dagen na ontvangst te bestellen is? En met nu dan een kortingscode waarmee je er maar 1 kan bestellen?
Bij de vorige actie, waarvan mensen nu dus geen gebruik van kunnen maken, verbaasde ik me erover dat je een onbeperkt aantal Meereisretours kon bestellen en dat het eerder ook mogelijk was om langer dan de gemelde 60 dagen er van gebruik te maken.
Nee, het zijn couponcodes die op de gebruikelijke wijze te verzilveren zijn. Die van mij zou een geldigheidsduur van 2 maanden hebben en levert een meereisretour a € 9,95 op, terwijl die van mijn vrouw een geldigheidsduur van een maand zou hebben en gebruikt kan worden voor een meereisretour a € 8,95
Ah, op die manier kan iemand die de aanbieding niet ontvangen heeft hem niet gebruiken, wat met de eerdere actie wel kon, iets wat me ook verbaasde.
Mijn vrouw en ik dezelfde problemen.
Abonnement.
Ingelogd.
Gekoppeld
Geen kortingscodes.
Het is zo waardeloos. Kan me herinneren dat het vorige jaar ook al niet goed liep. Iedere keer wat. Verwachtingen wekken bij de abonnementhouders en iedere keer werkt het niet. Echt waardeloos. En de medewerkers van NS die deze actie opzetten leren er iedere keer niets van.
Zie trouwens nu dat het een oud topic is. Ik heb het nu over 2024. Dezelfde problemen dus.
Mijn vrouw en ik dezelfde problemen.
Abonnement.
Ingelogd.
Gekoppeld
Geen kortingscodes.
Het is zo waardeloos. Kan me herinneren dat het vorige jaar ook al niet goed liep. Iedere keer wat. Verwachtingen wekken bij de abonnementhouders en iedere keer werkt het niet. Echt waardeloos. En de medewerkers van NS die deze actie opzetten leren er iedere keer niets van.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.