Skip to main content
beantwoord

het corrigeren van de fout

  • 19 June 2024
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

Hallo Mevrouw/MeneerOp 18-06-2024 om 15:51 nam ik de trein van station Utrecht naar Hilversum. Toen ik in de trein stapte, checkte ik in. En ik checkte uit terwijl ik uit de trein stapte. Maar ik moest voor deze reis 20 euro betalen. Omdat ik voor deze reis tegen een gereduceerd tarief reis, moet ik normaal gesproken 2,10 euro betalen. Ook al check ik in en uit, het systeem geeft aan dat ik het niet heb gedaan. Kortom, ik verzoek om deze fout recht te zetten. Alvast Bedankt 

Met Vriendelijke Groet

Ersin 

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Epolat04 en welkom op de NS Community! 

Via deze weg kan ik het helaas niet voor je herstellen. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice.

Badge +3

Als je vanuit Utrecht incheckte toen je de trein instapte was dat misschien bij een paaltje op het perron?

Als je al ingecheckt was bij de poortjes in Utrecht (of ergens anders vandaan kwam met de trein) dan check je in dat geval uit.

Reputatie 1

Waren misschien nog niet alle inchecks en uitchecks verwerkt door het "systeem". Wacht 48 uur en kijk dan opnieuw.

20 euro correctie past niet bij gereduceerd tarief. Kaarten verwisseld?

Reageer