Skip to main content

Op donderdag 26 september heb in gereisd van Amsterdam-Zuid naar Tilburg. Ik was op tijd op het station om de trein van 18.56 uur te nemen, maar doordat er teveel passagiers waren voor een veel kortere trein dan normaal konden veel reizigers (waaronder ikzelf) niet meer in de trein. Gevolg was dat ik de volgende trein moest nemen welke een half uur later vertrok. Hierdoor ben ik uiteindelijk pas om 20.48 uur gearriveerd in Tilburg, 30 minuten later dan gepland. Ik heb een claim ingediend, maar deze is in mijn ogen onterecht afgewezen, dus hierbij het verzoek de claim alsnog te honoreren.

Daarvoor moet u bij de klantenservice zijn. Wij zijn goedwillende hobbyisten die dit niet kunnen regelen.


Hier een vergelijkbare recente topic

https://community.ns.nl/geld-terug-bij-vertraging-36/vertraging-door-volle-trein-86829?postid=622069#post622069

 

Mocht je geen bewijs hebben dat de trein overvol was denk ik dat je lang kan wachten, maar antwoord op het mailtje met de afwijzing met wat jouw situatie was.

Dan zal een (levende) mens er naar kijken en misschien heb je dan geluk 😃

 


Je kunt op de mail van de afwijzing reageren net jouw verhaal.


Reageer