Op donderdag 26 september heb in gereisd van Amsterdam-Zuid naar Tilburg. Ik was op tijd op het station om de trein van 18.56 uur te nemen, maar doordat er teveel passagiers waren voor een veel kortere trein dan normaal konden veel reizigers (waaronder ikzelf) niet meer in de trein. Gevolg was dat ik de volgende trein moest nemen welke een half uur later vertrok. Hierdoor ben ik uiteindelijk pas om 20.48 uur gearriveerd in Tilburg, 30 minuten later dan gepland. Ik heb een claim ingediend, maar deze is in mijn ogen onterecht afgewezen, dus hierbij het verzoek de claim alsnog te honoreren.
Bladzijde 1 / 1
Daarvoor moet u bij de klantenservice zijn. Wij zijn goedwillende hobbyisten die dit niet kunnen regelen.
Hier een vergelijkbare recente topic
Mocht je geen bewijs hebben dat de trein overvol was denk ik dat je lang kan wachten, maar antwoord op het mailtje met de afwijzing met wat jouw situatie was.
Dan zal een (levende) mens er naar kijken en misschien heb je dan geluk
Je kunt op de mail van de afwijzing reageren net jouw verhaal.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.