Skip to main content
beantwoord

vergoeding geld terug

  • 9 June 2024
  • 6 reacties
  • 123 Bekeken

Beste NS,

 

Mijn claim 602339184 en reisdatum 16 april 2024 is afgewezen. Echter, ik houd alle vertragingen minutieus bij, en op 16-4-24 heb ik wel degelijk een vertraging gehad van bijna 30 minuten. Ik ben aangekomen om 19.04 uur ipv 18.36 uur op Amsterdam centraal. Ik ga er dan ook vanuit dat u deze vergoeding in orde maakt.

 

Bij voorbaat dank, mw C. Van Montfrans

6 reacties

Geld terug bij vertraging

Je kan geld terug bij vertraging aanvragen bij een vertraging van 30 minuten of langer.

Reputatie 7
Badge +3

Beste C. Van Montfrans,

Buiten dat er minimaal 30 minuten vertraging moet zijn om geld terug te krijgen, kunnen wij hier bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niets corrigeren. Als je van mening bent dat je toch geld terug moet krijgen dan zul je moeten reageren op de mail met afwijzing.

Hoi @C. van Montfrans,

U kunt het beste antwoorden op de mail, die u heeft gekregen over de claimafwijzing. 

Deze afwijzing is waarschijnlijk in eerste instantie door een computer automatisch gedaan. Als u de mail beantwoordt gaat er pas een mens naar kijken. In de mail kunt u toelichten waarom u het niet eens bent met de afwijzing. 

Als medereizigers kunnen wij niet bij elkaars gegevens en kunnen wij ook niets controleren of goedkeuren.

Succes!

Geld terug bij vertraging

Je kan geld terug bij vertraging aanvragen bij een vertraging van 30 minuten of langer.

als aanvulling: als de HSL onderdeel is van het traject, dan vanaf 15 minuten of langer

Reputatie 6

Hallo C. van Montfrans. Welkom bij de NS Commnuity.

Hierboven is het beste antwoord al gegeven, je kunt reageren op de mail om dit nogmaals na te laten kijken! 

Verder heb ik ook je dubbele topics verwijderd, deze zijn natuurlijk niet nodig als je al een topic hebt aangemaakt voor je vraag. 

bedankt voor de suggestie, ik ga direct op de mails reageren, met groet

Reageer