beantwoord

Wanneer kan ik een kaartje kopen voor februari 2023

  • 8 December 2022
  • 6 reacties
  • 151 Bekeken

De tarieven zijn al bekend, echter ik kan nog geen kaartje kopen voor februari 2023. Dit wil ik graag omdat ik dat voor dit jaar nog kan factureren bij mijn werkgever. Hoor graag wat de mogelijkheden zijn.

icon

Beste antwoord door Tochjo 8 December 2022, 11:21

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3

E-tickets kunnen maximaal een maand van tevoren gekocht worden. Het is dus niet mogelijk om dit jaar nog een e-ticket te kopen met een datum in februari 2023.

Reputatie 7
Badge +3

Hou er rekening mee dat e-tickets niet gewijzigd kunnen worden en er geen geld teruggegeven wordt.

Mocht je het ticket nu al kopen, download het niet.

Reputatie 7
Badge +3

Is dat wel helemaal zuivere koffie? Een reis declareren die je nog niet gemaakt hebt? Bij mijn werkgever kan ik alleen gemaakt ritten declareren op basis van in- en uitcheckgegevens van mijn OV-chipkaart.

Reputatie 7
Badge +3

Is dat wel helemaal zuivere koffie? Een reis declareren die je nog niet gemaakt hebt? Bij mijn werkgever kan ik alleen gemaakt ritten declareren op basis van in- en uitcheckgegevens van mijn OV-chipkaart.

Dat is de gangbare route, achteraf declaraties indienen.

Is dat wel helemaal zuivere koffie? Een reis declareren die je nog niet gemaakt hebt? 

Vooraf declareren is inderdaad wat vreemd. Het is ook fiscaal niet toegestaan tenzij je er inkomstenbelasting over betaalt.

Reputatie 7
Badge

Ik ben wel benieuwd wat voor baan en werkgever @Jessica2300 heeft?

Reageer