De tarieven zijn al bekend, echter ik kan nog geen kaartje kopen voor februari 2023. Dit wil ik graag omdat ik dat voor dit jaar nog kan factureren bij mijn werkgever. Hoor graag wat de mogelijkheden zijn.
E-tickets kunnen maximaal een maand van tevoren gekocht worden. Het is dus niet mogelijk om dit jaar nog een e-ticket te kopen met een datum in februari 2023.
Hou er rekening mee dat e-tickets niet gewijzigd kunnen worden en er geen geld teruggegeven wordt.
Mocht je het ticket nu al kopen, download het niet.
Is dat wel helemaal zuivere koffie? Een reis declareren die je nog niet gemaakt hebt? Bij mijn werkgever kan ik alleen gemaakt ritten declareren op basis van in- en uitcheckgegevens van mijn OV-chipkaart.
Is dat wel helemaal zuivere koffie? Een reis declareren die je nog niet gemaakt hebt? Bij mijn werkgever kan ik alleen gemaakt ritten declareren op basis van in- en uitcheckgegevens van mijn OV-chipkaart.
Dat is de gangbare route, achteraf declaraties indienen.
Is dat wel helemaal zuivere koffie? Een reis declareren die je nog niet gemaakt hebt?
Vooraf declareren is inderdaad wat vreemd. Het is ook fiscaal niet toegestaan tenzij je er inkomstenbelasting over betaalt.
Ik ben wel benieuwd wat voor baan en werkgever
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.