beantwoord

bewaarde reizen - laden mislukt

  • 24 April 2024
  • 4 reacties
  • 68 Bekeken

Goedenavond,

 

al geruime tijd werkt bij mij het tabblad bewaarde reizen niet meer. Ik krijg constant de melding ‘laden mislukt’, ook na het verwijderen van de app en het opnieuw in- en uitloggen. Is dit probleem al langer bekend, is hier een oplossing voor?  

 

icon

Beste antwoord door JurgenH 24 April 2024, 23:14

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Hallo @Laurensios,

Dit probleem heb ik nog niet eerder gezien. Als ik het goed zie dan maak je gebruik van een iPhone?

Ik weet dat het daar soms wat gek werkt met verwijderen. Wellicht kun je, mits je dit niet eerder al geprobeerd hebt, de app verwijderen via de instellingen van de iPhone ipv het startscherm.

Sommige apps slaan ook data op in iCloud. Het zou kunnen dat de app daardoor toch niet helemaal gereset wordt. Ik heb even gezocht hoe die data te verwijderen: https://www.iculture.nl/tips/app-gegevens-wissen-verwijderen-icloud/

Mocht dit helemaal niet werken dan kun je het best direct contact opnemen met de app ontwikkelaars. Dit kun ie vinden onder het kopje 'meer' en vervolgens 'hulp'. Op die pagina staat een knop voor ondersteuning met de NS app.

Van mijn kant is het ook gokken, maar wie weet helpt het. Niet geschoten is altijd mis. 🙃

Badge +3

Lukte mij vanavond ook niet (Android app, de Mijn NS website vond het verder allemaal prima).

Later proberen dan maar? Geruime tijd is nogal relatief @Laurensios, maar dat zou geen dagen moeten zijn… 😴

Reputatie 7
Badge +1

Lukte mij vanavond ook niet (Android app, de Mijn NS website vond het allemaal prima).

Later proberen dan maar… 😴

Dat verklaart meer 😆

Bij mij werkte het overigens wel. Maar dat hebben we vaker gezien bij storingen 😅

Ook ik kamp met hetzelfde probleem als Laurensios en Robert. De app van NS zit bij mij niet in de iCloud, dus er zijn ook geen gegevens te verwijderen. De klantenservice weet hier ook geen raad mee…. 

 

 

Reageer